Challenge

Jag har blivit utmannad av Therese
Utmaningen går ut på att besvara frågorna, utmana utvalda bloggare och lämna en kommentar hos dem att
de har blivit utmanad.

Vilken mat äter du oftast?
Tortilla - tårta kanske? Har en svaghet för mat gjort på bröd / deg.
Stuvade makaroner / potatis återkommer också ofta ..


När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av?

Är det en stor fest hjälper jag nog gärna till.
Helst av allt skulle jag anordna kalas / bjudningar all the time. Älskar att pyssla om folk

Vart sitter du helst när du bloggar?


I soffan så jag kan luta mig tillbaka och lata mig. Synd bara att det blir så hett att ha datorn i knäet.


Köper du trisslotter ofta?


Nästan aldrig faktiskt. Om jag får något infall som "idag känner jag mig lyckosam".
Farmor brukar dock ge mig någon gång sådär ibland på typ namnsdagar och så.


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Jag har aldrig varit utomlands. Men den plats som gett mig mest ro & där jag trivs som fisken i vattnet är Rättvik.
Trots att jag är en person som älskar tempo så kan jag verkligen varva ner å andas där utan att känna
mig uttråkad.

TV kanal tittar du mest på?

Ser oerhört sällan på tv. Möjligtvis någon av SVT kanalerna när det går bra film där så man slipper reklamen.
Annars fyran kanske ? Typ Rent Hus =P
Det var så mycket enklare när man kunde göra det där olagliga och se när man ville !

I min tur så utmanar jag
Kikki
Lillan
&
Carolina


Kommentarer
Postat av: Kryddburken

Vilka roliga frågor! :-) Allt bra med dig tjejjen? Du ser strålande ut på bilderna längre ner i bloggen!

2009-04-28 @ 20:12:08
URL: http://kryddburken.se
Postat av: Lillan

NU såg jag utmaningen! Gör den sedan;)

2009-04-29 @ 09:52:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0