Tisdag

Uppe med tuppen, redan klockan sex.
Tog min en morgonpromenad och sen åt jag frukost i all min ensamhet.
Farmor klev inte upp förens klockan 9. Hon är en sjusovare :) hihi

Sen har jag bara varit hemma.
Till lunch rotade jag fram de där Gorbys pirogerna och åt med en stor sallad och dipmixen, mah craving !

Fick bara rolig post idag ! :) haha .. Sånna dagar gillar vi



Först mina filmer som jag beställt från Enjoy (Ja, jag har barnasinnet kvar)
4 Dvd för 99 :- sen måste man köpa ytterligare varor för 199 inom ett år.
Också fick jag ett inbjudningskort ifrån Kikki & hennes sambo till sötaste Albins dop.

Efter lunchen hade jag lite ting jag skulle spana in på IKEA åt farmor så jag var ner på Birsta.
Pappa hämtade upp mig där. Hämtade Eme och så var jag in som snabbast till Lillann för att hämta
Restaurangchansen som jag köpt ifrån Vikkans lag.



Ett häfte kostar 200 och det finns ack så bra erbjudanden.
Går att beställa här för också.´
Är det häftet något ni brukar köpa?

Vi var till Bergeforsen en sväng också. Sa hej till Maria och dom som är här nere :)

Sen var jag in på Willy:s och handlade. Utanför stog två ambulanser, sen hade de stängt av kylrummet där mjölken är och en väktare stog utanför. Dom surrade något om en olycka.
Vet ännu ej vad som hade hänt men otäckt var det iallafall !

När jag kom hem igen började jag med maten åt mig & farmor.
Jag gjorde Stuvade Makaroner och Falukorv :)



MUMS !

Sen så fann jag Farmors senap i butik igår.



Det var ack så längesedan jag åt den. Brukar bli Johnnys av ren vana. Tusan så schmarr ;D
Har ni testat den någon gång? Eller vi kanske bara har den i Sundsvall? ;)

Kvällen har varit oerhört lugn. Tänkte först gå ut men jag orkade inte.
Städade undan och har umgåtts med farmor istället. Nog för att tankarna varit jobbiga men jag överlever.
Nu ska jag natta kuddarna / C

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket =)

2009-09-23 @ 06:54:42
URL: http://enbondhustrusgodispase.blogspot.com
Postat av: Carro.

oj, hur orkar du gå upp så tidigt?! :P Jag gick upp vid 10 idag typ och jag är helt dödstrött redan! Fast jag är iofs typ sjuk... haha. men kl 06 är ju helt sjukt tidigt!

2009-09-23 @ 13:08:43
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Stuvade makaroner som är så gott. Måste göra det en dag för det var jätte länge sedan.

Kram

2009-09-23 @ 16:52:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: kikki

haha, jag måste nog ta och börja köpa barnfilmer jag med snart till albin ;) så kan ju jag tjuvtitta på dom också :D hahaha! =D

2009-09-24 @ 10:30:54
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0