Seg söndag

Kan ju säga att det var tur att jag inte skulle åka något Vasalopp idag, haha ;)
För gud så seg jag varit, trött, haft halsont &  en huvudvärk som gått till världshistorien.
Dock försvann den efter en Alvedon men halsontet lever kvar.
Men det som inte dödar , härdar ;)

I förmiddags drog Solveig ut mig på en riktig långpromenad, hela 45 minuter var vi ute.
Passade på att byta RR till en med större däck, på sjukhuset också. Den var möe enklare att dra !
Till lunch serverades spagetthi & köttfärssås, en ganska smaklös historia men med ketchup gick det an !
Trevligt att vi fick pasta för ovanlighetens skull :)

Vid 2 kom både farmor och farfar & pappa å Fredrik. Så det var fullsmockat i mitt lilla rum =p
Stolarna räckte inte till så pappa fick sitta i rullstolen, haha :)

 
 

När de andra åktstannade far min kvar. Vi tog oss en vända ute och han åkte innan middagen.
Idag var det riktig söndagsmat, Nötstek och potatis med brunsås & svartvinbärsgelé.
Köttet var riktigt mört å gott :)

Har hunnit med att avverka flera avsnitt Ugly Betty idag också.
Det vart så jag missade flera avsnitt som gick på tv i höstas, men nu är jag ikapp och förbi ;) haha ..
Perfekt tidsfördriv !
Jag kommer vara värsta serie-nörden när jag kommit ut härifrån.

Har dessutom haft mitt "söndagssamtal" med Lina. Ett viktigt inslag i veckan ;)
Nu är det bara en månad kvar tills hon kommer hem nästa gång !
Dock anser jag att ska flytta tillbaka till Sundsvall helt. Visst håller ni med?
Annars hoppas jag att jag kan åka till hennesnart som möjligt ..

Nu ska jag nog hoppa i pyjamasen. Det ser nog lite roligt ut när jag strosar runt i pyjamas.
Men vad fan, orka gå runt i kläder hela dagarna ? ;P
Sen är det kvällsfika, det får bli samma alternativ som igår, haha helglyx !

Hoppas ni mår bra ! :) / C

Kommentarer
Postat av: Umma

Du frågade för ett par dagar sedan ang. min tavla som skymtas i bakgrunden: Det är ett Marimekkotyg som jag spänt upp på en spånskiva. Fint blev det :)

2009-03-01 @ 20:27:28
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

varför får ni inte pasta? :(

2009-03-01 @ 22:03:18
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha näe ananas och jansson..fy fan vad äckligt!



men er söndagsmiddag lät riktigt god!



hoppas du får en fin måndag gumman!

kram

2009-03-01 @ 22:43:38
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0