Dagens lunch

Idag fick vi gå på Vårdhotellet för att äta lunch och
jag slevade upp



Ärtsoppa med Johnnys senap
Pannkakor med blåbärssylt OCH grädde !
Är inte förtjust i grädde normalt sätt, men sen jag blev sjuk har det dessutom varit en av de få saker jag "förbjudit" mig själv att äta. Därför är ju mäkta stolt över att jag testade det idag även fast jag inte gillar det nå märkvärdigt !
Sen supergott morotsbröd och en stor tallrik med blandade grönsaker som ej skymtas på bild.
Bl.a en helt fantastisk god rödkålssallad

Mumsfillibabba !

Kommentarer
Postat av: M

Hej!



Trillade in på din blogg genom en annan och läste igenom nästan hela bloggen! Ville bara säga vilken otrolig vilja och kämparglöd du verkar ha :) härligt att läsa :)

Ta hand om dig!

2009-03-12 @ 17:02:35
URL: http://mavie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0