Onsdag

Frukosten imorse var lovely !
Jag åt iskall A-fil med Kellogs Special K Dark Chocolate & Strawberry, så gott !
Och ett av de godaste bröden, Smart & Gott med skinka å skinkost, paprika, gurka & sallad
Älska frukost !

Tog 09.13 bussen hemifrån och hoppade av vid Birsta innan dagvården.
Köpte påskägg åt farmor eftersom jag ska hjälpa henne med att göra iordning dom åt mina kusiner.
Sen "råkade" jag köpa ett nitskärp & ett par leggins själv. I'll show you later :)
Nuuu måste det vara slutshoppat. Jag måste ha lite cash kvar att leva för också.

Testade
en glass också, haha ! JA, klockan tio på morgonen ;)


Solero Berry Berry.
Kan tänkas bli en god sommarglass, men jag föredrar chokladiga saker !

När jag kom hit var det dags för lunch. Idag fick vi Ris och kyckling i currysås.Smakade OK !


Annars har jag suttit ute i solen och njutit :) Fick t.o.m lite färgkinderna.



Hela avdelningen satt typ ute på ballis, trevligt med sällskap även om de är "tok".

Min läkare ringde förut. Han tyckte vi skulle prata om Mora på vårat möte den 27/4.
Jag blir så less när dom inte lyssnar ! Jag vill bli frisk för fan och är så på G.
Så om jag känner att jag behöver annan behandling än den dom erbjuder här vad fan sitter det då i?
PENGAR såklart. Imorgon blir nog sista dagen här ..
Jag klarar mig banne mig ännu bättre hemma med mamma där jag får ta mer ansvar & har ett liv
Har gett detta en chans förut och det gör mig bara mer insnöad. Jag behöver ansvar !

Nu är det snart dags för middag här. Det var något med potatis. Chocking?

Take care / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0