Onsdag

Min "morgon" började med att jag möttes av strålande solsken, helt underbart !
Därefter slängde jag ihop "Snabba Havrekakor"



till mitt födelsedagskalaslördag innan jag
käkade frunch. Bl.at ett Rågbröd ifrån Maxi bageriet med Anis och diverse andra brödkryddor i.
Ah, vad jag älskar det !
Sen så köpte jag dessa igår.



Åt dem tillsammans med Vaniljyoghurt



Syndigt gott var det !

Resten av dagen har jag mest bara städat en massa hemma, chillat,
cyklat & lämnat ett brev å njutit av den soliga dagen.
Runt 4 snåret kom Erik (Pernillas sambo) och plockade upp mig innan vi hämtade Pernilla på jobbet :)
Vi var hem till dom en snabbis innan Erik dumpade av oss på stan.
Vi skulle nämligen gå och käka pizza .. Gissa vars ?
Jo Bite Line , haha ..

 
Pernilla drack och jag var happy face
för jag fick en perfekt 20 års-present av henne och Erik



Jag älskar den filmen men har aldrig köpt den själv!
Men nu minsann äger jag den å,tur att hon känner mig så väl min vän.

 

Pernilla var happyface för sin pizza instead.
Det var jag också iofs, för det är så sjukt gott !



Efter vi ätit gott så tog vi bussen till Birsta.
Var ingen mening å stanna kvar på stan då de stänger 7.



Strosade runt där tills Kjell kom runt 8 å hämtade oss.
Var på Maxi en sväng innan vi droppade av Päron.
Hämtade mor på jobbet och sen dess har kvällen varit chill.
Försökte se filmdatorn men den fick spunk.
Så jag började baka istället, haha .. Typ runt halv 11 drog jag igång med att göra Sirapsrutor.



Såg först receptet hos Jessica och sedan dess har det jagat mig på diverse bloggar.
Det var alltså på tiden att göra dem ..
Får se om det är schmarrigt imöra ! Nu är det nog dags att sova ..
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: sanna

Oh tack så mycket! Den blir nog toppen! :) Ska bli så skönt att bara försvinna bort ett tag! :)

2009-04-30 @ 12:00:02
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, vad kul att du gjort Sirapsrutorna, visst är dom goda!



Hoppas du får en trevlig Valborg!

2009-04-30 @ 14:26:30
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0