Värsta sommardagen såhär på hösten

Ni ska bara veta vad varmt vi har haft det idag. Jösses !
Höll ju på att smälta bort där ett tag, påpälsad som jag ändå var
i tron om att höstkylan skulle komma under dagen, men icket !

Sen har vi ju det här med djurkonstiga platser.
Idag var det kossor & kalvar mitt i stan ..



De hade dock sin förklaringMilko var där
för att promota Landskapsmjölken ..

Halv 12 mötte jag upp LillAnn för att äta lunch :)

Vi gick på 7 kryddor. Där för övrigt servitrisen kände igen mig ..
Han ba " Det vanliga?"
Haha, "Kanner du igen mig" undrade jag
Varpå han svarade att han mindes mig och min farmor :) hihi

Jaja ..Testade faktiskt något annat än Lammfärsspettet. Valet föll på
Köfte -"Exotiskt kryddade turkiska köttbullar serverat med cacik , ezme & bulgur"



90 :- gick det på med salladsbuffé (som var lite snål) måltidsdryck & kaffe.
Det var mycket folkrestaurangen och
det märks att det läggs mer ner tid tillagning, uppläggning o.s.v på e.m.
Men det var gott iallafall !

Och var sällskapet förträffligt :) Hon är bra härlig min gudmor !



Vi tog bussen till Timrå togheter. Hoppade av vid rikshjälpen innan jag begav mig vidare.
bl.a till pappa för att hämta en massa kläder.

Sen följde jag med honom på Willys och handlade tills imorgon
då jag ska få middagsfrämmande ;)
Tänker minsann ej berätta vad jag ska bjuda på, då jag vet att Sanne bruka trilla in här ..

Kvällen har varit oootroligt jobbig. Tankarna har dragit mig åt alla håll och kanter.
Jag måste se bra rolig ut när jag står och pratar högt med mig själv.
Och försöker vägra ätstörningen makt.
Det vart ett halvt vunnet slag som resulterade i 1 h promenad =/ J
Jag som lovat mig själv att bara gå en timme om dagen .. På ett igen bara !

Nu ska jag natta kuddarna / C

Kommentarer
Postat av: Y

Du kämpar på så himla bra, ge inte upp, ge inte vika för demonerna!! Jag tror på dig, du är en stor förebild för mig!



Föresten så har jag en frågestund på min blogg, titta gärna förbi och ställ vilka frågor du vill!



Kramar /Y

2009-09-02 @ 08:27:00
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag hittade dem på carlings =)

2009-09-02 @ 09:02:55
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Emma

Lammspett? är det gott emd lamm jag är så himla mesig när det gäller det, tror att det ska smaka kofta så jag köper det aldrig!

ja underbart med blommor känns så fräscht som min sambo sa;)

2009-09-02 @ 10:35:26
Postat av: Sanne

Svar: Haha Yesbox! Wille och jag fick alltid halva popcornskålen att hamna under soffan på ngt vis.. ;O



Åh, jag blir nyfiken!! Ringer dig sedan när jag slutat. :)

Ses sen! Kram Sanne

2009-09-02 @ 10:55:04
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: kikki

BARA GÅ EN TIMME OM DAGEN???????????? en kvart om dagen om du nu MÅSTE gå!!!!!!!! skönare att ligga i soffan gumman! ;) vi får ses snart gumman, albin har en tendens att göra människor friska ;) på mig funkade det, och kan kanske funka på dig också ;)

2009-09-02 @ 11:07:53
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Handen kommer från Dollarstore! 50 kr! :)

2009-09-02 @ 12:51:33
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: carolina

maten såg god ut! =) hehe, det är kul när man bir stammis ;)

2009-09-02 @ 13:13:53
URL: http://acarolinas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0