Torsdag

Vad händer med veckorna egentligen? Det var ju måndag nyss

Idag har jag hunnit med en del.
Varit in till stan och fixat ärenden tills imorgon.
Köpt kalasfina grön/vitrutiga köksgardiner på Erikshjälpen för 35 :-
Donat lite saker nere på Birsta

Köpte lite frän Pasta på Ö&B

 
10 :- styck
Läckra eller hur?

Efter middagen blev jag med med Vitrinskåp.
Pappa var så rar och skjutsade mig då jag fann ett sådant här utav en tjej på Blocket.
200 fick jag ge för det :) Det ska få stå i köket och där i ska jag ha bl.a tallrikarna,
till "mitt" tjusiga porslin med guldkanter tror jag det.

Jaja, det var Mitt första Blocketköp.
Det firade jag med att köpa karra tills nu i helgen ute på en gigantisk karrabutik ute i
Bredsand där vi hämtade skåpet. De hade 300 sorters karameller =O
Det var som himmelriket. Videoteket ligger i lä ! Synd bara att man åker ditöver så sällan ..

Sen var vi på Media Markt och då vart jag lycklig tjej igen.
Köpte Mamma Mia & Changeling för bara 29 :- styck ! Massa billiga filmer där just nu

Kom hem rätt så sent men var ut en sväng. Träffade min granne som bor lite längre bort.
Hon var så söt "Du är välkommen hem till oss när du vill." :)

Sett ett avsnitt DH, fixat massa papper som ska in till myndigheter. Packat inför imorgon.
Ska spendera helgen hos farmor & farfar.

Förressten, någon som har något bra Tacorecept på lut?
Funderar starkt på att gå lite på Jessicas bana och göra någon form av Köttfärsenchiladas.
Eller så blir det den hederliga tacotårta.

Nu är jag strax startklar för sängen
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: carolina

tacopaj är ju väldigt gott. hihi, du är så söt med ditt karra, jag brukaade köpa på onsdagen förut, men nu kan jag faktiskt hålla mig tills lördag :P

vad mycket gott det kommit! men jag hittar ingenting i min ica :P

2009-09-04 @ 11:41:58
URL: http://acarolinas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0