Torsdag

Så var det redan eftermiddag.
Det märks att hösten är här nu. Kyligt & blåsigt =/

Vaknade, tog en promenad, åt frukost, sen har jag banne mig inte alls gjort mycket.
Jag VILLE vara hemma och ta det lugnt, hör och häpna. Big baby steps ..

Dock var det lite svårt att plugga då Farfar & Åke var hemma hos mig och la plåt på taket.
Lyckades dock gå igenom lite skolarbeten
och bakade Chokladsnittar



till min kusins födelsedag på lördag :)

Till lunch var jag inte alls hungrig, tänkte först bara äta "frukost-mat" till lunch
Men baske den som ger sig, Lagad mat it was ..
Det blev 2 hemmagjorda hamburgare med massa grönsaker



och därefter åkte jag iväg med pappa å EmeErikshjälpen en sväng.
Sen dumpade han av mig och jag fick klara mig på egen hand ;) haha .. 
Bussade till stan. Det blev en tröja åt Hannah ifrån Lindex som hon ska få i present.



På Vero Moda fann jag ett svart ribbat baslinne för 25 :- Såå billigt !
Och 2 öl åt pappa i en läcker flaska.



Couldn't resist.
Intressesmurfarna antecknar va? ;)

Vid halv fyra mötte jag sötaste Sanne och vi strosade runt ett tag innan hennes mamma slutade jobba
och vi fick åka med henne hem till dem.

Så nu är vi hos Sanne och hon står så duktigt och lagar middag åt oss ;)



Hon ska bju på sin Tacopaj ! :) Muuums !

Tar bussen hem lite senare ikväll.
Det tar ju sin lilla tid att åka ifrån Matfors ;)
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Y

Låter som en mysig dag, bra att du gjorde som du ville och var hemma :).

Själv ska jag äta tacos till middag, lite likt där, va? ;).

Hoppas resten av dagen blir finfin!

Kram!

2009-09-17 @ 17:33:12
URL: http://johannablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0