Onsdag

Även fast jag gått och haft torsdag i mitt huvud hela dagen.

Morgonen var chill med frukost och så i lugnan ro.
Förmiddagen var jobbig. Dels hade jag magont och noll aptit + blandat med promenad"sug" och tjockångest.
Men jag höll mig inne ( med hjälp utav farmors kloka ord också).

Till lunch, var jag som bara sugenHamburgare så det fick bli det tillsammans med brödet som jag köpte igår instead of Hamburgebröd. Var t.o.m goare ! Och götta tillbehör.

Runt ett skjutsade Solveig ner mig och farmorBirsta. Drog med henne på lite äventyr :)
Kollade in julklappar =O Också kollade vi på kläder åt farmor. Hon ville ha något nytt snyggt !

Jag köpte ett armband på Lindex


49 :-

Hittade en ny Bounty på Pressbyrån också
med mörk choklad


Har dock ej känt mig sugen på choklad. så jag har ej prövat den ännu
Någon som gjort det?

Pappa hämtade oss
Och när vi kom hem gjorde någon form av Varma mackor åt farmor till middag.
Med tacofärs, stekt paprika & lök med Johnnys Hamburge dressing & gräddfil.
Simple, but She liked it :)



Själv åt jag vanliga Smörgåsar & Yoghurt med flingor.
Inte den optimala middagen, men det var verkligen det enda jag kände för att äta.

Tog bussen efter maten, en tvärt för jag skulle på City Gross och hyra I skuggan av värmen,
för jag ville verkligen att farmor skulle få se den också. Men då fanns den ej ! =O
Så då tog jag den nya Johan Falk. Då har dom den inte ens inne fast den fanns som valbar film.
Sjukt störande ! Var bara att ta bussen hem igen då ..

Istället har vi bara myst, kollat lite på Idol & Alla vi barn i Bullerbyn ;)
Jag skämms inte för det barn som bor inom mig, höhö .. Men det är nostalig :)

Testade föressten de nya Ballerina och dom var SJUKT goda ! Tydlig pepparkakssmak :)

Ser att det blir mycket farmor hit å dit, haha.
Men det är så mysigt att ha någon att pyssla om.
Hon säger att hon inte vill åka hem imorgon,  för hon har det så mysigt & blir så bortskämd utav mig, hihi :)
Det har varit bra att hon varit här och hållt mig inne också ;) Kommer bli tomt utan henne ..

But enough is enough.
Nu ska jag nog snart soooova. Känns som det är tajm !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken lyx då är det ju fredag i din värld imorgon :)

2009-09-24 @ 00:13:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: J

Vad är det där för en Bounty? En mörk en?? Måste nog testa, älskar cocos-choklad :-)



Bra att du lyssnade på farmor istället för på ÄS. Farmor är mycket trevligare och klokare, lovar ;-)



Kram och ha en bra torsdag!

2009-09-24 @ 07:01:43
URL: http://ettbraliv.blogg.se/
Postat av: Y

Tack, det värmer att veta att du bryr dig!

Hoppas du får en fin torsdag! <3

2009-09-24 @ 09:59:40
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo bruna bönor kommer jag göra flera gånger! Fiskbullar är mums, skulle dock vilja prova att göra dem själv någon gång, för innehållsförteckningen är inte riktigt som jag önskar. Men med currysås är de riktigt smarriga..

2009-09-24 @ 12:02:30
URL: http://fridasrecept.blogg.se/
Postat av: carolina

vad du provart saker hela tiden sotis! jag vill hem och testa jag med! men den dar bounty ar icke god =( har finns det jatteroliga kitkat och twix, jag kanske ska kopa med mig lite och skicka till dig ?

puss!

2009-09-24 @ 12:10:33
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh ballerina med pepparkakssmak har jag inte testat. dte låter gott :)

2009-09-24 @ 22:50:55
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fint armband!

2009-09-27 @ 12:21:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0