Friday

Jag var oerhört velig imorse. Först tänkte jag inte åka upp till f & f då min sjuka sida
hatar att inte kunna kontrollera situationer och "lämna tryggheten".
Men jag tog mitt förnuft till fånga och åkte med dom iallafall.

Vi var iväg och handlade på en hel massa ställen. Hittade spännande pålägg at Willys

 
En förpackning kostade 9 :-
Lite smådyrt för mängden. Men de verkar goa ;)

Flörtade även till mig en tur på Ica i Matfors så jag kunde köpa
GI - abatta



ifrån ett bageri som bara levererar dit och på ICA i stan.
De gör världens goaste bröd typ. Och jag som äääälskar bröd !

När vi varit överallt begav oss hem till f & f i Matfors.
Jag gjorde en äppelpaj

  

åt dem då Åke skulle komma på besök senare.
Serverade med vaniljglass



Lagade mat åt oss och sen så var jag ut på en promenad med min Ekky.
Tur att vi slapp regnet :)

Fick pengar utav Åke när jag kom tillbaka
"Så du har om du ska ut och fika".
Han insisterar barje gång vi ses ! Som sagt , jag känner mig som ett barn =P
Han hade även med sig en liten cd - spelare som jag fick. Perfa då min gått sönder ..

Kvällen har jag spenderat i soffan med farmor. Värsta mysigt !
Käkat karra och sett på Män som hatar kvinnor :)

Now it's time to date John Blund ;)
/ C


Kommentarer
Postat av: Carro.

tack =) å, äppelpaj, blev sugen på att göra det nu! Tror jag ska göra det till mamma o pappa när de kommer hem imon! De har vart borta i en vecka så får bli ett välkommen hem från mig tror jag! :D

2009-09-05 @ 11:53:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Sara

åh va mysigt ni verkar ha haft det! :)

tur att du lyssna på din friska sida.



va glad att du aldrig haft en fästing, det hade inte jag heller till igår. :/

ha det bra!

2009-09-05 @ 16:33:21
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Emma

Äppelpaj såå gott, ikväll bakar jag kladdkaka till fotbollen;)

Ha en underbar kväll

Kramar

2009-09-05 @ 17:16:58
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0