London onsdag

På onsdagen vaknade vi också tidigt (of course) till en lite grå himmel.
Vi tog tunnelbanan för att åka The London Eye.



Eftersom vi var där så pass tidigt och det regnade så var det knappt någon kö.
Lite dyrt var det kanske (17,50 Pund)
Men det var coolt !

  

Efter vi varit där skulle vi lokalisera oss till Tate Modern (ett museum) Vi letade men det
slutade ändå med att vi sket i det =P Vi ville ju inte ens dit, haha ! Det var mest för att vara kulturella.

Istället begav vi oss tillbaka till Oxford, handlade ÄNNU mer på Primark.
Köpte en pyjamas åt Hannah



och 2 par tröjor åt Pontus

 

Impulsköpte även ett par skor för endast 90 SEK



Därefter käkade vi lunch på Donken =O

 

Och sedan åkte vi till Picadilly för Tina ville först på  Watersstones, en jättestor bokbutik & på Lillywhites, en gigantisk outletshop med sportartiklar & kläder. Därifrån kom även jag med en påse, fast med saker åt Fredde.
En skitsnygg hood, ett par kallingar & en läcker Tischa.

  

Vi blev där några timmar
och vid sextiden travade vi emot Hard Rock Café för att äta middag.
Massa fina skyltfönster gick vi förbi.

  

Och överallt NYA bilar
Det var något som slog mig, nästan ingen någonstans hade skruttbilar.

Väl på Hard Rock Café
Damn vilket ställe ! Så jädra härlig atmosfär

 

& oerhört trevlig personal



Jag käkade en Honey-mustard grilled chicken sandwich med Coleslaw och Stripes. Mums !

 

Tinas sallad såg fräsch ut :)


Honey Citrus grilled chicken salad

and she liked her non alcoholic smoothie.



Sen så var vi över på shopen på andra sidan gatan. Där införskaffade jag en jädrigt läcker
Bon Jovi t-shirt, designad för Rosa bandet.



Tyvärr var pinet som såldes i form utav en gitarr slut =/
Ett Rosa plastarmband köpte vi dock också.

Vi tog sedan tunnelbanan ända tillbaka till hotellet för att lämna av alla kassar.
Kändes för jobbigt att bära med sig dom då vi skulle på bio.

 

Det var det jag nästan sett mest framemot ;) Film - nördig som jag är.
Där fann jag till min lycka PLOCK-KARRA också ! Enda placet i hela London typ.
Vi såg "The Imaginarum Doctor Parnassus".



Den var vääldans bra :)

Vi var tillbaka på hotellet vid 12 och somnade rätt nöjda med dagen :)
Det var onsdagen det ..

Kommentarer
Postat av: Carro.

det brukar vara rätt härligt på de där hard rock caféerna! =)

2009-10-25 @ 13:05:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: carolina

den filmen ska ju vara SÅ bra! min kille är helt lyrisk redan. antar att primark är ungefär som forever 21? ;) billigt och snyggt! :) har också åkt london eye, det är coolt!

2009-10-25 @ 18:53:20
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter som ni hade en underbar tur till London, alltid toppen att fara iväg och bryta den vanliga vardagen.

2009-10-25 @ 18:56:26
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Emelie ♥

Hur hade du det i London? Låter som ni har haft en riktigt rolig resa :) Åh, jag måste också dit någon gång!

2009-10-25 @ 19:09:53
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Pernilla

vad bra ni verkar ha haft det :) förstår det där med Primark, det är ju alltid så fasligt mycket folk också så även om man bara ska ha nåt litet så får man ju stå och köa i evigheter. har hur många kjolar som helst som jag köpt för £2 styck, det kan man ju leva med ;) såg att ni var på KFC också, vad tyckte du?

2009-10-25 @ 22:12:35
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0