Life is tough right now

Sedan jag kom hem ifrån London har det mesta varit deppigt.
Jag har valt att ej skriva allt för mycket om det eftersom det ej "rör" mig
men det är svårt att ej påverkas och jag känner bara att det blivit för mycket.
Min låtsasmamma är riktigt sjuk och så står vi anhöriga helt maktlösa.
Aldrig trodde jag att detta skulle drabba någon jag älskar & står så nära.
Man försöker vara så stark som det går, men det påverkar såklart hur man mår.

Idag röck jag upp mig och träffade Ida



stan över lunch :)

Jag introducerade henne för Delicerano and I tried Canneloni for the first time =O
Canneloni med Prosciutto Mozzarella & Parmesan (I liked the cheese double =O)
serverad med Tomatsallad & Brúschetta



Det var gudarnsgott !

När vi skiljdes åt så hämtade farfar upp mig på stan.
Så vi var runt på lite butiker, hämtade grejer hos mig och sen åkte vi upp till Matfors
där jag är nu. Ska hjälpa till att gå ut med Ekky tills på torsdagMaj har lite fullt upp atm
å farfar fortfarande är ofärdig.

Magen gör så oerhört ont (för ovanlighetens skull) så jag ligger som en död säl just nu.
Har precis avslutat the first episode of Glee and I really liked it :)

"Will Schuester är en optimistisk gymnasielärare
som bestämmer sig för att sätta ihop en musikalklubb på skolan.
De som anmäler sig till gruppen är ett gäng utstötta elever, men Will utmanar dem att utveckla sin talang
"

Kan nog bli en serie att följa.
Har ni sett det över nätet?
Annars har den svensk premiärTV4 den 12 november klockan 21.00
Write that down ;)

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Regina

Canneloni är det bästa som finns!

2009-10-28 @ 06:31:02
URL: http://reggs.blogg.se/
Postat av: Karin

ja men jag tycker att julen och smakerna däromkring ska vara speciella och det blir de ju inte om man kalasar på dem redan nu:)

2009-10-28 @ 14:31:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Carro.

de tlåter som en bra serie! Ska försöka komma ihåg! haha.



sv: mm, förmodligen är det så! Var riktigt kallt i morse. Har inte varit så kallt på ett tag så man vart tvungen att skrapa rutorna, men idag så började det igen!

jaså, var de så goda pizzorna där!? Låter som nåt man får testa om man åker dit nångång då! =) Jag äter inte pizza så ofta dock. Väljer oftast hellre nåt annat, men när någon annan beställt och vi ska dela o så så äter jag det gärna ändå :) Jag föråt mig på pizza när ja gvar yngre.. haha.

2009-10-28 @ 22:55:36
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: kikki

förstår att det är jättejobbigt gumman :( men kämpa pååååå! du får tänka på vad hon VILL att du ska göra, och det är såklart att fortsätta kämpa och börja må bättre..och sen bli frisk någon gång :) det är förresten vad vi alla vill såklart .) <3

du är bäst!

2009-10-29 @ 09:32:19
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0