Onsdag

Självklart var jag upp med tuppen.
Åt frukost och sedan gjorde jag klar ytterligare en uppgift i Litt vetenskapen.
Mejlade bibliotikarien på min skola för att fråga om det fanns någon bok
inne kríng den tecknade filmens historia (till Filmkunskapen) och då var hon så rar
att kopiera flertalet källor åt mig för att skicka på posten, men pappa svängde förbi och hämtade dem.
Timrå gymnasie har fantastisk personal !

Mötte Sanne en sväng på Birsta vid 2 snåret.
Hon skulle dumpa sitt CV och så spanade vi runt och catchade up lite :)
Pappa & Fredde hämtade upp mig.
Tanken var att vi skulle ta andra dosen vaccin men det får bli imorgon istället. Instead var vi och handlade å sådär .. Det snöade liiiiite grann på e.m också



Hem, lagade middag och sedan kom mor & Kjell.
Vi skulle spana efter en HDMI kabel så jag kan koppla datorn till tv:n.
Sen när vi kom hem så skulle Kjell hjälpa mig men det vill inte fungera. What's the problem lixom?
Jag hatar tekniska prylar ! Det ska bara vara å plugga in så ska det fungera ! Eller hur? ;p

De for hem för ett tag sedan efter att ha bjudit dem på lite fika :)

Jaja, själv sitter jag nu här med lite röd hårfärg i håret. Ska väll skölja ur det
och därefter se på City Ember at ma big TV =) wiiiho
Och gud vad jag önskar att Lina bodde i Sundsvall. Jag saknar min bästa vän !
Det är förjävla jobbigt att ha den person som alltid stöttar, förstår och som man bara kan vara sig själv med
ända borta i Uppsala. Tur att man kan hålla kontakten ändå ..

Until then så får jag se på film själv, iaf ikväll ;P

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är avundsjuk: jag vill också ha en ny TV! Det finns ju hur många olika varianter som helst. Hur ska man lyckas välja? o_O

2009-11-04 @ 22:01:40
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag saknar dig med hjärtat! Ta hand om dig vännen min! :)

2009-11-04 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0