Tuesday

Det har regnat här i Sundsvall idag .. Har ni haft det bäääättre än jag? (8)

Jag har ändock haft en fin dag.
Spanade in mitt saldo när jag vaknade (på tok för sent (A)
& det hade trillat in massa pengar på mitt konto ifrån FK.
Nu måste jag bara få tag på papprerna som min grannes dotter har tagit in (she's my mailman right now)
så jag kan plinga CSN och meddela exakta siffror osv & få svar på vissa frågor.

Vid halv ett fick mor & jag skjuts till stan utav Kjelle som var hemma en snabbis för att hämta en pärm.
Skönt att slippa ta bussen ..
Gick på stada med mammsen ett tag.
Köpte ett par kalasläckra solglasögon som jag spanat på innan at H&M


59, 50 :-

Sen skulle hon på möte & jag skulle sola å därefter möta Maria för en pratstund

  

& lite fikaTant Anci & Fröken Sara.
Åt nog den godaste och saftigaste Morotskaka mina smaklökar någonsin belönats med.
Ni bör känna er avundsjuka !



Mycket trevligt å träffa henne. Som vanligt är det även där allt för länge mellan gångerna. Oh why? ;p

Sedan skiljdes vi åt och jag tog bussen till Birsta för att köpa dojornaDin Sko


399 :-

Annika ringde på e.m och gav mig en tid på måndag.
Frågan är bara hur jag ska göra med kontakten med henne? She made me so dissapointed
Det går så pass bra nu. Mår nästan bättre när jag inte går på UV & känner mig sjuk.
Men jag vet att jag fortfarande ÄR sjuk och kanske behöver prata ur mig ibland. Hm, we'll see

Min mor & Kjell hämtade upp mig, vi handlade och åkte hem å käkade.
Resten av kvällen har varit galet lugn.
Jag är rätt bra på det där med att chilla på kvällarna. Har faktiskt t.o.m kollat på tv frivilligt.
Ugly Betty lyckades jag planera in !

Nu ska jag läsa "Terrorismens historia". Kanske blir jag klar med Internationella Relationer i år.
Isåfall är det ännu ett ämne jag slipper till hösten och det vore skönt.

Take care / C

Kommentarer
Postat av: J

Mmmmmmums! Morotskaka! Låter inte som så mycket för världen, men är ett av de godaste bakverken tycker jag!

2009-05-06 @ 01:13:20
URL: http://ettbraliv.blogg.se/
Postat av: Kim

Jasså, där ser man verkligen vad världen är liten..

2009-05-06 @ 06:39:53
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: kikki

Ja, det vore trevligt :) vi pratar på msn sen ;)

2009-05-06 @ 10:48:54
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Åh de där solbrillorna vill jag ha, men de finns såklart knappt kvar längre :)

2009-05-07 @ 08:19:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0