Tisdag

Hallå ni !
Det har varit helt galet väder i Sundsvall idag ..
Regningt, blåsigt, soligt, molningt om vart annat. Hade vädergudarna svårt att bestämma sig månne?

Jag mår bättre nu. Känner mig lite gladare igen !
Det är en tuff balansgång det hela. En hel upptäcktsfärd att lära känna sig själv igen.
Svårt att urskilja vad som är ett fri(sk)t beteende och vad Anorexian vill.
Men jag försöker tänka "Skulle jag kunna berätta detta för någon utan att skämmas?"
Är svaret ja på den frågan är det en frisk tanke. Blir det däremot nej så är det Anorexian på vänster axel som styr.
Förstår ni lite hur jag menar?

Aja
En produktiv morgon med frukost framför The Voice följt av mailande till CSN, och jag behöver ej betala tillbaka några slantar pga min Aktivitetsersättning, skönt ! Gjorde även klart min bokrecenstion av Ondskan.
Så nu har jag bara 2 svenska uppgifter kvar som jag ska redovisa för Jakob på måndag, sen är åtminstone den kursen klar .. Sen har jag massa poäng att läsa in till hösten, but hey that's life.

Efter lunch tog jag bussen till Erikshjälpen, sen hem & till Birsta.
Men jag fann ingenting jag kände för att köpa till mig själv. Helt galet !
Testade bl.a shorts-dressen men den satt inte alls bra & skorna fanns inte i min strl. Dajm ! 
En liten födelsedagspresent till min gudmor som fyllde år idag införskaffade jag iaf :)
Ska till henne på en kopp kaffe imorgon så hon får den då :)

Efter min tripp plockade far min plockade upp mig på vägen hem & vi var som snabbast in på ICA .. Jag skulle typ kunna tälta utanför där =P haha

Trodde minsann att jag skulle få vara helt solo i lägenheten ikväll eftersom mamma jobbar natten och då brukar Kjell sova i sin lgh. Men icket då =p Äsch, ska inte väll inte klaga allt för mycket.
De är ju trots allt trevliga sällskap min mor & Kjelle. Men jag behöver få vara ensam sometimes.

Efter att vi käkat så gjorde jag Sirapsrutor så jag har till frukost imorgon.
Sen har jag bara legat som en död säl i soffan
(Förstår inte vars denna trötthet kommer ifrån?) och sett på ESC. Go Malena !
Sen tycker jag Island var väldans bra =) 

Nu däremot kallar mina böcker på mig, sen blir det natti natti !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Lillan

Du duger 9 dagar i veckan 56 timmar per dygn raring!

Så tacksam för vår kontakt på "äldre dagar".

2009-05-13 @ 05:58:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Kim

ja det var fullproppat när vi kom. vi hade sån tur att det var ett par som gick precis när vi kom

2009-05-13 @ 12:02:27
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0