Tisdag

Det blev ett besök på Erikshjälpen tillsammans med Tina.
Hon fyndade ingenting men jag köpte en söt burk


15 :-

Far min hämtade mig, skulle fixa nå räkningar och sådant där.
Sen var vi bl.a på Birsta. Jag köpte ett par byxor åt Fredrik (som tyvärr var för stora)
Men han får byta storlek helt enkelt =)
Själv köpte jag 2 tröjorCubus

 

129 :- & 99 :- and 30 % off, nice buy !

Innan pappa skjutsade hem mig så köpte jag B&J glass åt honom.



Han har så länge tjötat om den men tycker de är för dyra.
Så jag agerade snäll dotter och köpte en pint.
Själv tycker jag att dom är överskattade, men hoppas att han gillar den :)

Köpte med mig Kycklingrulle eftersom mamma inte ville äta fast föda av förklarliga skäl.
Sen ringde Kjell som var hemma i sin lgh i stan framåter, då hade han också hulkat.
Lovely lixom ! Peppar peppar, Vitpepparkorn oh save me !

Det bara känns som dagarna schvisar förbi. Och ingenting vettigt har jag att göra.
Eller ja, jag gör saker men ni förstår =p
Nästan så jag skulle jobba gratis för att få "se & umgås med folk".

Jag har funderat på hur jag ska göra med min samtalskontaktUV.
Jag har ju tagit time out med Annika. Klarar inte av att faca henne, som sagt var jag oerhört besviken.
Men det känns som jag skulle vilja ha någon att bolla med.
Någon som kan vara mitt plank
Dock att bygga upp ett nytt förtroende & dra hela livsberättelsen igen känns inte lockande. 
Så frågan är om jag ska fortsätta på egen hand ? Eller ska vi driva MHE vidare bara för att ha ett "skyddsnät"?
Har hört från så många håll att det är vård jag är berättigad till vad de än säger här.
Den "enklaste" lösningen är att klara det på egen väg.
Känner ni någon som blivit fri(sk) "utan" vård?

Ett exempel när jag behöver hjälp är i vissa frågor när man står fundersam på om man gjorde rätt val.
Det är i sånna fall man behöver någon som kan tala om
 vad som är ett normalt tänk & vad som är anorektiskt
För ibland vet jag det i ärlighetens namn inte vad som är rätt eller fel.
Tur att jag har fantastiska föräldrar som påpekar vissa ting :)

Jaja, svammel svammel.
Jävla skit ätstörning. Haha ! Tänk vad mycket tid jag hade haft till annat om jag aldrig hade blivit sjuk
Tur för mig att jag ska bli fri(sk) så jag slipper ägna det en tanke i framtiden.

Nu ska jag ta mig en dusch & därefter dumpa mig i sängen.
Och INTE vakna upp med magsjuka !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Ambika

Det ordnar sig nog ska du se :) Hoppas verkligen att du slipper bli magsjuk, fy bubblan för det...Kram!

2009-05-20 @ 07:39:02
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/
Postat av: Louise

så sant! har nog aldrig varit så motiverad att kämpa, bli fri, få ett normalt ätande & börja leva fullt ut igen! kämpa på du med, även om du inte får den hjälp du förtjänar.. om det är till någon tröst så får inte jag heller någon hjälp ;/ kramar

2009-05-20 @ 09:23:00
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0