Sleeping beauty

Vet ni vad jag ska göra?
Jag ska lägga mig och sova. Och klockan är inte ens tio ! =O
Men jag är så förbaskat trött.
Har krigat som fan med mina monster idag, men jag har tagit mig igenom den här dagen också.

Det har varit soligt men väldigt blåsigt här idag. På eftermiddagen åkte jag iväg med pappa
Var tvungen att dona lite hemma.
Sen var jag iväg och hämtade biobiljetter till Änglar & Demoner som Hådda och jag ska se på onsdag.
Det strulade till sig och hon drog två gånger, så jag skulle få pengar tillbaka.
Men ännu har jag inte fått tillbaka några pengar på kontot?
När man ska betala går det fort som attan men när man ska ha tillbaka så går det segare än segast.
Kommer det inte in imorgon måste jag ringa
"Självklart" var vi på Ica Maxi också.
Hittade två nya yoghurtar. En från Milko (de har kommit med fyra nya) smaksatt med Blåbär/Hallon.
Sen ICA:s egna med Hallon & Rabarber. Ska bli roligt å testa =) Jag är inte så förtjust i naturell yoghurt så oftast blir det smaksatt eller vanilj ;)
Sen har jag bara varit hemma, städat och tagit det allmänt lugnt.
Färgat håret svart på min lillebror. Ska bli spännande att se när han tvättat ur det.

Men som sagt ! Sängen nästa :)
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0