Min lördag

Då var ännu en dag till ända.
Mitt Media Markt besök slutade med 2 par Koss hörlurar. Nedsatta till 9 kr.
Hörlurar går alltid sönder eller så tappar man bort dom. Skulle köpt fler =p
Också köpte jag filmen Gladiator (Älskar den) i ett skitsnyggt
plåtfodral för ynka 99 :- Så nu har jag ännu en film i min samling.
Finns det något bättre än film? För er som inte vet det så samlar jag på DVD-filmer.
Införskaffade 2 stycken, tidigare i veckan också
99 :-för båda på lilla ICA Forsen


Pappa sa att jag älskade Dunderklumpen och att jag såg den jämt när jag var liten.
Men jag kan inte minnas det :P
P.S I love you är en helt underbar film !

Jaja, det var en pärs att handla middag idag. (mama & Kjell skulle till grannen å äta).
Jag kunde verkligen inte förmå mig att bestämma mig för något.
Kände mig inte sugen på något. (Observera : Sjuk tanke !) Det kunde jag avgöra !
Blev så arg på mig själv som velade så förbaskat !

Tillsammans styrde pappa upp situationen med mig och jag beslutade mig för
grillade hamburgare med bröd, grönsaker och massa gottiga tillbehör.
Johnnys Hamburger dressing var värsta god ! Skratta bäst som skratta sist, häxdjävel på vänster axel

På kvällskvisten blev det fint väder så jag var ner till Lögdö en stund för att andas & njuta av solen.
Sedan så pratade jag länge med farmor. Ska dit på måndag och BARA fokusera på mig själv, mat & vila.
Och mysa på riktigt ordentligt. Lite av en mini semester ifrån staden, även om jag älskar att ha saker att göra och träffa folk så behöver man landet ibland.

Egentligen så var jag bjuden på fest ikväll. Men efter en nylig magsjuka
så kändes det inte allt för smart. Trist & typiskt, jag hade verkligen velat gå. But another time :)

Nu ska jag ta mig en dusch och kanske sova sen? Njaa, we'll see ;)
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att du är bättre.



Bra val din pappa gjorde med hamburgarna, låter supersmarrigt.



Härligt för dig att få en dags avkoppling från staden.



Ha en bra dag!

2009-05-24 @ 07:53:08
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Sarah

Bra bra bra! In your face anorexi!

2009-05-24 @ 08:21:26
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Louise

åh, jag vill också till landet! så himla mysigt :) passa på att njuta & hoppas du får det soligt! BRA med burgaren där. Ett steg till bort från anorexin, kramkram

2009-05-24 @ 10:37:21
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Ida

Dunderklumpen är ju nostalgi... PS I love you är också bra, men jag gillar boken bättre än filmen=)

2009-05-24 @ 12:42:30
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Bella

hehe ja den blev riktigt delikat, receptet hittade jag i boken under valnötsträdet. den ska du verklgien köpa. sypermysig. =)

2009-05-24 @ 13:51:10
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Postat av: anneli

åh har du läst ps. i love you boken? DEN är underbar!! filmen är helt annorlunda dock..

2009-05-24 @ 23:19:08
URL: http://abrutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0