Måndag

Gud så trött jag var när jag vaknade. Uscha buscha !
Men så går det när man är vaken sent om nätterna (a)

Det har varit en grå och regning dag i Sundsvall.
När jag vaknade åt jag och donade på lite hemma sen skyndade jag mig och hann
med kvart över 12 bussen till mitt riktiga hem för att hämta posten.
Sen ner på Birsta för att träffa Gustav :)
Ack sååå trevligt. Vi ses på tok för sällan raraste du !
Vi travade i lite butiker sen så bjöd han mig på fika at Waynes

 

Jag fick en Angels cake (mums ! ) och en kopp mörkrostat kaffe


 
Vi fortsatte shoppingen. För mig blev det den där söta klänningen ifrån KappAhl.
25 % rabatt också gott folk. Jag är en kupong-oman.
Och par stora svarta örhängen ifrån Ur & Penn. Alla örhängen kostade bara 25. Galet billigt
Skorna fanns bara i större strl men förhoppningsvis får de in fler imorgon eller på onsdag.
Jag skulle ringa och höra med dom på Din sko :)

Sen var jag minsann in på Gröna skylten för första gången. Stegade in nervös. Fjantigt I know.
Men jag kände mig olaglig och allt var helmysko, lite alkisvarning sådär på en måndag.
Självklart frågade den snygga killen i kassan om leg.
Han var ack så rar och gratulerade mig i efterskott också =P

 

Nu är dock inte vin flaskan till mig då jag ej dricker den förfärliga drycken allt för gärna.
Utan den ska min farmor få. Bara för att jag numera FÅR köpa vin och ge till henne :)
Mina egna inköp hoppas jag även de sker inom en snar framtid (a)

Min far hämtade upp mig och när jag kom hem värmde jag på
nedfryst Tortilla-tårta som blev över sen i fredags.
Förjävla gott och jag satt som en strandad val (picture that) i soffan bra länge
innan jag tog orken till mig för att diska undan och därefter följa med mah family till Jeanett & Janne.

När vi kom hem satte jag mig å plöjde igenom alla tidningar
jag fått på senaste tiden men ej tagit mig ro att läsa.

Sen har jag skrivit ett sex sidor långt Konstreportage till svenskan.
Det bara snurrar Futurism och Surrealism å fan & hans moster i mitt huvud nu.
Tror det betyder att det är dags att sova?

Hoppas ni mår bra ! / C


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, svara gärna på frågan i min blogg om du vet något om det :)

2009-05-05 @ 00:04:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja, hur gott som helst :)



jag förstår faktiskt känslan du pratar om. Första gången jag skulle handla på systemet kände jag också att jag inte hörde dit och det kändes som att ALLA kollade på en :)

2009-05-05 @ 08:39:42
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: vintageretroprinsessa

Vilken drömm kaka :)

den såg riktigt smarrig ut :)



ha fina kvällen =)

2009-05-06 @ 22:33:43
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: anna

Hej, följer du någon matlista eller liknade, kan du inte skriva ut ungefär vad du äter under en dag ?=)

2009-05-07 @ 13:50:26
Postat av: Carro

Nej Anna , jag följer ingen matlista at the moment.

Äter som jag känner för, typ frukost, lunch, middag, kvällsfika och ibland fika under dagen.

Hur jag äter beror helt på dag och hur hungrig jag är .. Förlåt om jag inte kan "hjälpa".

Ditt matintag är upp till dig :)

2009-05-07 @ 20:26:45
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0