Lördag med Lina

Min dag spenderade jag först med min far & lillebror.
Först var vi på Gröna Skylten eftersom en fågel (farmor)l viskade i mitt öra att min farfar
vart som lite smått avis när hon fick vinflaskan.
Så jag köpte 3 läckra flaskor öl åt honom och 2 mörka chokladkakor.
Därefter mötte vi upp honom i Birsta, han vart glad !
Tänk vad lite pilsner & choklad kan underverk för humöret, haha ;)

Sen åkte vi runt på en massa places, loppis o.s.v ..
Min lillebror köpte hårfärg .. SVART ! What lixom?
Vad håller på att ske med min lillebror? Börjar han bli en sådan där blackrocker?
Should I be afraid?
Men det är hans beslut och som stöttande & hjälpsam syster
så har jag lovat att agera frisörska något framöver.

De droppade av mig på Birsta sen så hämtade Lina upp mig där.
Hon är nämligen hemma över helgen.
AH , snart är det sommar och then she's always at home ! :)

Vi åkte in till stan och kollade som hastigast på ett par skor.
Sedan så hann vi kika på de nya drakarna som smyckar Sundsvalls gator.


Läckra, eller hur?

Därefter gick vi för att käka.
Behöver jag ens säga vars? Är helt insnöad. Skärpning nu Caroline (jag ska äta nyttigare .. snart)

Jag gjorde en American Dream idag faktiskt.
Min egna komposition med Kyckling, Räkor, Gul lök, Champinjoner & Jalapenos

 som jag glatt smaskade i mig

Sötaste Lina



She eat a Veggie Burger med massa götta till



Efter vi hade ätit klart så fick jag flertalet söta paket i födelsedagspresent
Bl.a ett bidrag till en tågbiljett då vi ska ner till hennes lgh i Uppsala i sommar är det tänkt. 
Så jag får se hur hon har det & njuta av sommaren där :)
Också fick jag ett rött klotljus ( as the colour of the heart)
Sedan så fick jag detta

  
Hon känner mig väl min vän ! Magneten är klokren ! Kaffekoppen var som ett tema. Stor & snygg.
Boken ska jag checka i när det känns motigt. Det var ack så söta bilder & kloka ord i den :)
TACK underbara du !

Vi styrde våran kos (eller ja Lina rattade sin mammas bil) 
Det var lite tid över innan vi skulle bowla så vi var in på Coop en sväng.
Där fann jag dessa fina tygskor


De kostade bara 99 :- Värsta kapet !

Klockan 7 hade vi bokat banan för 1 h bowling.
Det var typ vi och en massa proffs (som skulle ha mara & spela 50 serier =O)

 


Vi hade iaf väldans trevligt & lyckades få sex stycken Strike var !
Och inte en enda gång fick vi helt blanka rutor. Väry good !
Det hela var en jämn historia och jag vann med ynka 10 poäng 494 - 483 :)

Hon följde med en sväng hem och checkade lägenheten innan hon åkte hem till sin mor.

Mamma & Kjell är på cruising i Timrå så jag har varit ensam hela kvällen. Ack så skönt !
Har dock haft värsta hemlängtan till min egen bostad. Frågan är om jag inte ska flytta hem igen?
Men då blir det väll som allt för tomt och ensamt istället .. We'll see

Jag har bara tagit det lugnt, ätit gott & sett en timme utav Slumdog Millionaire.
 Den är riktigt bra hittills, men jag örskade inte se mer .. Haha, ovanligt?
Gör ofta så när jag ser filmer längre än 1,30 .. Då gluttar jag på dom i omgångar ..

Snart är det väll dags å piss å gå och lägg sej ;)
Hoppas ni mår bra ! / C


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

verkligen ett badkar mitt på vägen ;-) så goda potatis klyftorna sg ut, mums! :D

Ha en jätte bra kväll!

2009-05-10 @ 21:15:14
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Louise

hihi, sötnos!



jag är jättesugen att lägga upp bilder.. snart kommer det ;) Hur har du haft det i helgen? kom ihåg att det är okej att ha lite svackor ibland.. kramar

2009-05-11 @ 18:30:32
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0