Fredag

När jag stegade upp "imorse" gjorde jag först färdigt pajerna som MB beställt till sitt kalas imorgon
, så det var undanstökat.



Sen fikade jag, däribland mitt supergoda Thékakor.
Pappa hämtade mig efter jag käkat och sådär.



Åkte
runt på lite ställen. Bl.a Media Markt
Jag köpte ett USB - minne åt honom bara för att han är världens bästa pappa :)

När jag kom hem var det dags att göra middag. Det var som sagt min uppgift idag.
Det blev Tacotårta fast med Köttfärs



Hade faktiskt aldrig testat det förut.
Vi brukar ju göra en liten annorlunda variant med kyckling
Men fy tusangott det var ! Kan lägga upp receptet imorgon if you want to ?

Efter middagen tog jag mig en tur på cykeln ner till älven. Så himlarns fint där nere :)
Kom hem, tog en lång hääärlig dusch, bäddade rent i sängen och donade på innan
kröp ner med min karra skål och gluttadeBride Wars, den var värsta bra ! :)

Det börjar verkligen tära på att bo upp i folk hela tiden, därför är dessa egen stunder viktiga för mig.
Möjligheten att få stänga dörren och vara ensam litegrann innan man fortsätter vara social ;p
Kanske dags att sova snart? haha eller så inte

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon gumman!

SKITSNYGG var du på den bilden! En Rockertjej!:))

Exakt din stil!

2009-05-09 @ 06:49:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Karin

Hjälp, jag tyckte det stod "toscatårta fast med köttfärs". Haha, vad galet det kan bli. Får skylla på att jag inte stoppat in linserna än.



Snygg outfit också!

Krams!

2009-05-09 @ 11:03:21
URL: http://karincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0