Födelsedagsfirande

Det har varit en busy dag. Efter det jag vaknat till liv och fått i mig något ätbart,
var jag tvungen att röja här hemma eftersom mamma & Kjell var iväg och handlade på f.m.

Sen har vi firat min födelsedag i förskott uppe hos mamma.
Det har tittat in en del folk

 


fika


(Ska lägga ut recepten & länka till allt jag gjort, typ ... imorgon)

Och de raringarna som har varit här har haft med sig presenter.

Av Tina



fick jag Den lilla sjöjungfrun & Familjen Robinson
Perfekt då jag är värsta Disney nörden.

Också har jag fått presentkortBirsta City utav mamma, Kjell, mina 3 morbröder & morfar :)
Mycket välbehövligt .. Funderar bl.a på att köpa skorna & klänningen.
Fick jättefina rosor utav mami också =)



På e.m var Erik & Pernilla här.



Av dom fick jag lotter, fast jag redan fått Hitta Nemo utav dem.
Päron är rolig hon " - Jag kan ju inte komma på kalas lottlös".

När de åkt så käkade vi middag. My choice .. Kan ni gissa vad vi åt? haha
Måste lägga upp hela receptet imorgon .. Tror bara jag länkat till det before.

Så det har varit en fin dag. "Synd" bara att jag alltid ska dona & passa upp alla andra
så jag hinner inte riktigt njuta utav tillvaron. But hey, that's my own fault.

Tog en tur på cykeln i solskenet ner till älven
Därefter så la jag mig välförtjänat i sängen efter att ha hållt igång med bakande & grejjer i flera dagar.
SågImagine me and you, en lite småkonstig film, inte värst bra =P

Nu är det nog snart dags och sova så det blir imorgon någon gång ;)
Då ska jag ner och fira mig nere hos pappa.
Sedan blir det middag 7 kryddor med farmor, farfar & Fredde :) Värsta mys !

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej men fy vilken otur du haft då. Gratis är bra men de du råkade ut för är väl bara hemskt?! :/ Hoppas det inte blev allt för mkt av håret.

2009-05-03 @ 00:50:15
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Lillan

HURRA HURRA!

2009-05-03 @ 08:19:28
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: linda.

hej!

Rösta på mig så jag blir veckans blogg hos felicia.

Gå in på min blogg och hitta länken till där du ska rösta.

Tack så mkt!

Som tack ska jag följa dig på blogglovin.

2009-05-03 @ 08:48:21
URL: http://youmustbelive.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis :)

De skorna är fina som du länkade :)



tack så mkt! vi hade supertrevligt :)

2009-05-03 @ 09:35:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0