Tuesday

Det var lika trevligt som alltid att åka runt med pappa :)
Vi var på Erikshjälpen och runt på lite butiker i Birsta. Ovanligt va?
Även det tradtionella 2 fikatIKEA intogs.
Pappa valde Mazarin & Negerboll as always. Fel att käka Morotskaka eller något?
Men traditioner är väll till för att hållas ;P

Sen var vi hem till mig och hämtade lite post & bröd i frysen,
eftersom jag tar med eget bröd på avdelningen.

Vid halv fyra mötte jag upp Tinastan och vi strosade runt i lite butiker.

 

Hade inte med mig RR dit, men det gick som bra ändå.
Solveig har sagt att det är mitt ansvar att se till att jag inte rör på mig för mycket,
och att jag sen anpassar matintaget efter rörelsemönstret.

Köpte ett par leggingsGina som jag spanat in förut som nu var nedsatta från 199 till 99 :-
och ett sådant där "lasso" till håret.

 

Försökte få med mig Tina på Evolet, men vi hamnadeTant Anci
but I think she loves that place more then I do.


Måste passa på att käka Gnoccin eftersom den bara finns på mars-menyn.
Ska bli spännande att se vad april erbjuder ;)

Var tillbakaavdelningen vid halv 7. Trist värre !
Skrapade trisslotterna men vann bara 25 kronor .. Alltid något iofs

Annars har det varit en chill kväll .. Vet inte vars den lilla asiaten är heller, ingen som gapat ;p
Hon kanske har åkt hem ?

Nu, ska jag strax stänga de två blå.
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Umma

Morotskaka kan vara den godaste kakan som existerar. Iallafall med rätt glasyr. Fåtal kakor som jag kan bli riiiiktigt sugen på. :-)

2009-03-24 @ 22:02:15
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

gott det såg ut :) tråkigt med snö bara!

sov så gott!

2009-03-24 @ 22:35:51
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Dom tightsen har Vickan:))

2009-03-25 @ 05:19:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0