Trevlig torsdag

Oh, idag har varit en sådan superbra dag :)
Den började med att solen sken genom fönstret redan vid frukosten :)
Också fick vi äta lunchVårdhotellet.

Vid ett tiden kom mammsi. Som jag saknat henne ! Vi hade ju inte träffats sen i måndags.
Var och hämtade ut penicillin åt henne eftersom hon åkt på en kraftig Öroninflammation, stackarn !

Fikade mellanmål och lagom till vilat så dök även farmor & farfar upp.
Satt här å surrade en stund till typ tre, sen fick min mor & jag fick åka med dom ner på stan.

Rullade runt med RR och fann ett par Crockerjeans på JC (dom har ju KK:at) för 25 :-
Får se
hur möe dom kommer användas, ingen summa att snacka om.



Sen kom Pernilla :)
Hon
införskaffade någon tröja och jag köpte Mineralfoundation ifrån Loréal.



Är verkligen helkasssmink och igår när jag bad om hjälp på Kicks sa hon bara
"- Ta den som känns bäst" ..
Hjälper ju skitmycket när man är osäker på vilken nyans
Vilket som, hon Åhléns var jätteduktig och hjälpte mig att sminka & välja rätt.
Så jag slog till !
Och billigt blev det, 111 kr ! Skulle egentligen gått på 175 men sedan så var det nedsatt
till typ 140 och jag hade 20 % rabatt på det, nice shit ! haha

Därefter lämnade mor oss och Pernilla å jag styrde vår kos mot Evolet för att käka.
Roligt att testa något nytt ställe :)
Det var ett väldigt mysigt place med sköna sitt/liggplatser.

 

Och för 69 kr ingick drickan till min Tacopaj med salsa & gräddfil (hoppade Guacamolen)
Hade inte ätit paj på år och dar. Guda gott !



Medans Pernilla slog till på en Kycklingsallad som även hon gillade skarpt !



Klockan sex började bion. Hade ju fått förhandsvisnings biljetter till I skuggan av värmen
Och det var en oerhört bra film. Den väckte så starka känslor & frambringade många tårar.
Väldigt bra skådespelarinsatser och ett välskrivet manus.
Hela filmen gjorde så att man fick en tankeställare att glädjas och värdesätta allt man har man har.
Helt klart sevärd !

Efter bion så fick vi åka med mamma & Kjell som också var där.
Vi åkte på ICA Maxi för att handla lite till middagen imorgon, det blir Tacotårta igen (A) haha

Fan vad jag älskar att leva därute. Allt börjar som falla på plats.
Hade så roligt med Pernilla. Damn I remeber why we used to be best friends.
Men tillbaka till avdelningen var jag ju tvungen att vara.
Så innan 9 var jag här. Blöh, I don't like it !
Tur att jag har permis hela helgen ! :) Ska sova så det blir imorgon någon gång ..

Ta hand om er sötnosar ! / C

Kommentarer
Postat av: Fani

jo jag håller med, mat är ju till för att njutas utav :) bara det att jag kanske njutit lite fööör mkt på senaste tiden om man säger så xp men jag försöker hitta de där lite mer nyttiga som samtidigt är gott också för man vill ju inte äta ngt som smakar bläh nej, haha. jösses vad god tacopajen såg ut alltså, njammi! och grymma orange jeans :D puss

2009-03-20 @ 13:24:23
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0