Tisdag

Imorse gott folk fick vi göra iordning våran egen frukost ;)
Kändes lite fånigt att stå där och mäta filen & müslin men va fan. Det gjorde jag ju hemma också,
fast då utav vana & tvång. Här för att det ska bli "korrekt" och ej för lite.
Det kändes dock normalt att få göra mackorna själv. Sånt behövs !

Hela förmiddagen gick jag bara och längtade tills klockan skulle bli ett
så jag fick åka iväg på permis med pappa.
Och efter lunchen som idag var Gulash & Ris å vilan så kom pappsen för att hämta upp mig.

 

Vi var på båda Erikshjälparna, hittade en jättefin väska för 25 kronor



Sen var vi på Birsta city. Där köpte jag ett par snyggare HarembyxorCubus.



Kollade på dom i lördags men kostade dom 299 :- nu var de nedsatta till 199 :- 
Så jag lämnar nog tillbaka de andra ..

Kom tillbaka till middagen och jag må säga att köket hade gjort det bra ;)
Det var Pannbiff & potatis med en jättegod Sharonsås :)

För övrigt har kvällen varit lite småjobbig. Jag har en sådan galen hemlängtan.
Känns fruktansvärt tungt att inte veta när man får komma hem .. Än är jag inte redo, det vet jag ju.
Men när lixom .. Hur länge kan dom hålla mig kvar här ?
Finns ju ingen tidsbestämd plan och det är kämpigt att inte veta ...
Men det är bara att tragla på. Jag gör ju framsteg hela tiden .. Jag ska klara detta både nu och sen !

Nu ska jag ringa mammsen och därefter sova !
Take care / C

Kommentarer
Postat av: kikki

Gumman, jag fick ditt sms! :) Men jag ska iväg till fjällen ikväll nu ändå så det kan nog inte bli något besök ändå tyvärr :( Men kämpa på! Jag tänker på dig hela tiden ska du veta! KRAMKRAMKRAMKRAM!

2009-03-04 @ 08:48:18
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0