Söndag

Godkväll allesammans !
Imorse vaknade jag klockan 10. Helt galet ! Har nog en hel del sömn att ta igen.

Var på ICA  en snabbis för att handla till frunchen som jag gjorde åt familjen.
Åt sedan min egen "frukost" innan jag gjorde iordning åt de andra ..

Runt ett kom pappa å hämtade mig för vi skulle på loppis.
Köpte en söt väska


Och en bok & ett par solglasögon

 

Därefter släppte pappa av mig på Birsta.
Träffade Åke, fick en femtiolapp igen. Han ger mig alltid en slant, kännsdumt att ta emot 
men hur mycket man en protesterar så är gamlingar speciella. Ack så snällt dock :)

Runt halv tre kom Tina, vi strosade runt lite innan vi gick på Waynes för att fika.
Tog mig en Morotskaka & en kopp mörkrostat kaffe, mums.



Tina shoppade, men icket jag. Måste faktiskt försöka spara lite pengar nu.

Mor & Kjell hämtade oss och vi gjorde dom sällskapMaxi. Ovanligt att vi hänger där?

Vart lite sent med middagen idag för att vara oss, den var klar efter sex -tiden. Men whateva :)
Den var så värd att vänta på. Gissa vad vi åt?
Jo, Tacotårta igen ! Haha ..

 

Jag älskar den och ser den gärna som en stående helgmåltid ..
Tror dock inte resten av de som bor här håller riktigt med ;p

Så himlarns skönt att slippa den där söndagsångesten över att behöva åka tillbaka till avdelningen.
Iofs ska jag dit imorgon för att påbörja dagvården, men det ska nog gå bra :)

Måste nog sova nu så jag orkar upp imorgon. Kan ju inte ta sovmorgon alla dagar, haha.
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Kim

oooooh, din väska var hur söt som helst :)

2009-03-29 @ 23:09:39
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Elisabet

Gud vilken söt väska!

2009-03-30 @ 17:39:22
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0