Solig tisdags förmiddag

Men jag har inte varit ut någonting =o
Har inte gjort mycket vettigt alls. Kollat Desperate Housewives.
Kom precis ifrån lunchen, gud så smaklös sjukhusmaten kan vara alltså.
Kyckling i dillsås med potatis.

Idag hade jag bestämt med Solveig att pappa skulle komma å hämta mig, vilket han gör strax.
Då ska han få en skiva utav mig med alla Tingeliing versionerna ;p
Sen får vi se vars vi hamnar någonstans ..

Igårkväll kom jag på idén att äta med Tina idag.
Men då var jag ju tvungen att prata med någon av mina kontaktpersoner.
Självklart var Maria sjuk idag och Solveig kommer inte förens tre.
Men det ordnade sig iaf, Bengt sa att det var OK !
Får ju som åka på permis och tydligen är det okey om jag "bara" pratar med någon i personalen också.
Så runt 4 tiden ska jag träffa Tina och gå för att käka någonstans :) Gott med riktig mat .. haha

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

vilken avd var du på? :O

2009-09-28 @ 20:32:25
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0