Så var lill-lördag över

Och jag fick som sagt fin besök under dagen. Så himlarns roligt att få träffa mina kusiner :)



 

Dom stannade drygt en timma sen skulle ju jag fika mellis igen.

Och det tog emot att käka. Alla mål efter lunchen har varit lite jobbiga.
Inte på grund utav ångest eller något, att vara mätt är ingen känsla som "skrämmer".
Men det är kämpigt att äta när man inte är hungrig eller sugen. Men det är bara å bita ihop !

Mamma och jag tog en veva på sjukhuset så hon fick lite ätbart.
Sen så gick vi en långrunda trots att det var som smått dimmigt och regnigt ;P
Kjelle hämtade henne lagom till det att vi skulle äta middag.
Strömmingslåda och potatis, och jag må säga att det var really tastefull, trots oerhörd mättnad.

Me, E and S såg på Fucking Åmål förut. Vaddå nostalgi?
Har inte sett den på hundra år, så det var verkligen roligt :)

Nu ligger jag här i sängen som en strandad val och ska se klart på Patrik 1,5. Sen blir det nog att sova.
Lala, och jag har fortfarande en oerhörd hemlängtan. Men jag känner mig stark, på G !
Så inom sinom tid vet jag att hemmet kommer ..

Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: Bella

håll i hatten nu! Lindex. tro det eller ej.

2009-03-04 @ 22:33:16
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0