Onsdag

Hej allesammans !
Snart har halva den här dagen också försvunnit. Vart tar tiden vägen lixom?
Jag mår bara bra förutom att jag har en sådan hem och frihetslängtan. But I'll survive !

Vi kom nyss tillbaka från Vårdhotellet där vi fick käka lunch idag. Och fy tusan vad gott det var ! :)
Färsbiffar med stekt potatis & tzatsiki.
Sen den där helt fantastiska salladsbuffén och ett nybakt morotsbröd med anis i.
Såå jädrans smarrigt .. Stor skillnad mot sjukhusmaten ;)
Synd bara att vi får äta där en gång i veckan. Håller tummarna för att det blir 2 ggr next week.

Strax kommer mamma hit , har inte träffat henne sen i lördags eftersom hon jobbat.
Också ska min min farbror & hans familj svänga förbi. Härligt med besök !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0