Femte veckan på avdelningen

Och jag tror det regnar ute? Ser ut som så genom mitt fönster ..

Började morgonen med en lång härlig dusch imorse så man känner sig fräsch och redo att möta dagen.
Har hittills avklarat frukosten och vilan å sitter och väntar på att äta mellis =P

För övrigt så växer oroskänslorna  inombords och dom har infunnits hos mig sen igårkväll.
Det är ju måndag idag och det innebär vägning.
Sist jag var hemma över endast en natt, hade jag gått ner 5 hg fast jag ätit som jag ska
så blir man som orolig att det lilla extra man rör på sig hemma stjälper.
Vägningen är alltid en lika jobbig procedur eftersom siffrorna mer eller mindre avgör
hur den kommande veckan ser ut. Hoppas den visar uppåt, det bör den rimligtvis göra.
Håll tummarna för mig !

Hoppas ni får en bra måndag och fortsatt vecka ! / C

Kommentarer
Postat av: carolina

hoppas vägningen går br stumpan <3

2009-03-16 @ 11:37:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska vi följa varann i bloglovin.com? (:

2009-03-16 @ 17:44:25
URL: http://jjuststina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0