Nervös måndag

Ny vecka igen ! Idag är det min sjätte veckanavdelningen. Helt galet !

Snart har hela förmiddagen passerat och till lunch fick vi Fläskpannkaka, det var gott :)

Har suttit och pratat med Solveig om utskrivning. Och OM jag har gått upp 4 hg så blir jag
utskrivenfredag och får börja på dagvårdenmåndag. Tror ni jag är lite nervös?
Håll tummarna för mig att vågen visar mycket uppåt, när jag ställer mig på den hos Annika runt klockan 2.

Sitter här och väntar på att mamma ska komma hit.
Hon ska följa med mig på mötet och umgås lite med mig under dagen.
Det kan behövas om det blir jobbigt, men även för att hon är så trevlig att vara med :)

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0