Mars måndag

Dagen idag har väll varit helt OK.
Vart haffad för att ta blodprover innan frukosten imorse. Resultaten på dem var superbra :)
En promenad med Bengt hanns även med på förmiddagen, det var härligt ute !

Sen var det dags för lunch, Raggmunkar med stekt fläsk & lingonsylt såklart.
Vid ett var tanken att Sandra skulle komma hit men hon tyckte att vi skulle ses när jag blev utskriven istället.
Vilket känns OK då jag inte har några direkta frågor just nu. Vi kör på det matschema jag har nu.
Och om det skulle dyka upp några funderingar så sa hon att det bara var att ringa, vilket känns tryggt :)

Mötet med Annika gick bra också. Hade gått upp 6 hg sen förra måndagen.
Perfekt egentligen, men jag tyckte det var lite "lite".
Men det är mitt problem, vill att allt ska gå så fort, så jag slipper rullen, skit Anorexian &
få komma hem någon gång och börja leva mitt liv. Men inom sinom tid ..

När jag kom tillbaka så kom pappa och Eme hit.
Dom tog mig på en tur så jag fick posta iväg lite brev å köpa Sofis Mode, viktigt !



Väl tillbaka hade Solveig formulerat klart kontraktet. Ja, bestämmelser för hur veckan ska se ut.
Vart så jädrans ledsen, trodde jag skulle få sova hemma till helgen
Men jag får åka iväg på lördag morgon men sen måste jag vara tillbakakvällen.
Bättre än ingenting, men ändå ..

Det övriga positiva var väll dag-perm imorgon mellan 1 och middagen.
Sen ska vi få käka lunchVårdhotellet on wednesday.
Också ska vi få börja göra iordningen frullen själva
och till de övriga måltiderna få bre smörgåsarna & spilla upp mjölk.
GRATTIS att dom insett att det är vad man behöver träna på ;P haha

Middagen idag var Korvgryta i Sweet chili, Ris & Morötter. Gick la an.
Men gud vad jag saknar riktig kryddstark mat ! Eller Tant Anci sallad ;P

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Karin W

Jag håller tummarna för dig tjejen....

Jag hajade till när du skrev Tant Anci sallad att du måste vara en S-vallstjej.

Jag tittar in igen!

2009-03-02 @ 22:02:50
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Gustav

Vad glad jag blir av att höra att du gör framsteg. Jag håller tummarna för dig gumman. Puss <3

2009-03-03 @ 18:14:47
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

grattis till uppgången <3

får man fråga om du ha mycket ångest och så nuförtiden?

2009-03-03 @ 20:57:04
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0