Måndags fortsättning

Har som skrivet haft en riktigt bra måndag ! :)

Och efter kontraktskrivandet så gick mama å jag på en liten promenix upp till hospitalet.
Som tur var så hade det slutat snöa så vi kunde gå ute !
Satt där en stund och mor min käkade en Jourbutiksmacka, som så många gånger förr
innan vi gick tillbaka till avdelningen.



Pappa var här och lämnade lite post & reklam .. Woooho
T.o.m när jag ligger på sjukhus lyckas jag hit den ;)

VI tre var  ut ännu en gång innan dom lämnade mig eftersom jag ändå skulle äta.

Till middag idag fick vi Köttbullar, Potatis & gräddsås. Ovanligt va? ;)
Såg att det var potatis till nästan alla maträtter denna vecka.
Även till kycklingen som serveras till lunchen imorgon.
Fel å göra pasta eller ris till det ? ;p

Har bara tagit det lugnt resten av kvällen, finns som inte mycket annat att göra.
Var dock ut mina 15 minuter. Käkat kvällsfika och pratat med Lina i telefon.

Måste berätta om den lilla asiaten i rummet brevid. Hon kan inte ett ord svenskaingen förstår,
vad hon säger när hon går runt och skriker som en galning på typ thailändska (?)
Hon klättrar i gardinerna och kastar saker omkring sig.
Sen har ju jag sådan himla "tur" att hon har rummet brevid mig. Och ni kan tro att det smäller där inne !
Låter som hon håller på att försöker rymma .. Verkligen roligt ställe att behöva vara på som sagt ;P

Hoppas bara hon lugnar ner sig så jag får sova inatt ! =P
Ta hand om er / C


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon mitt hjärta! Nämen du är SÅ duktig! Stolt jag blir!Får man vara det som "bara"Gudmor???Klart jag får!

Men du....lunch till veckan kankse???Om du orkar och vill???

2009-03-24 @ 05:20:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men nu var jag tokig...du är ju dagvårdspatient då...men det kanske går ändå?

2009-03-24 @ 05:20:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0