Måndag 9 mars

Hej allesammans !
Vaknade halv sju imorse och var redannervös inför vägningen idag.
Låg dock kvar å drog mig innan jag klev upp å duschade och bäddade rent i sängen.
Så fräscht och härligt !

En andas frisk luft promenad fick jag innan lunchen 
som idag bestod av Kycklingpanna och en limesåsschmarr :)

Vid ett kom min älskade mamma hit så vi drog en veva på sjukhuset.
Men tusan vad den RR som jag har nu är dålig att dra i snön när det är moddigt
mammsen fick kämpa som ett djur i all snö som börjat tina.

Klockan två hade jag ju som vanligt på måndagar möte med Annika .
Vågen visade 4 hg plus och precis BMI 15.
Tycker fortfarande att det går lite segt uppåt. Men det är kanske bra så jag hänger med ..
När jag kom tillbaka fick jag ett nytt kontrakt så nu får jag gå 15 minuter om dagen.
Också fick jag permis 16 - 21 imorgon och 13 fram till middagenonsdag :)
Helg permissionen skulle dom besluta om under rondenonsdag .. Får se hur lång den blir

Efter runda två på sjukhuset med mamma så var det middag. Riktiga skolmatsminnen väcktes till liv.
Panerad Västerhavsfisk med potatis och filsås, moumma !

Har suttit och knåpat ihop lite jobbansökningar och varit ute i 15 minuter.
Det kändes helkonstigt att på sina egna ben ute, haha !

Tror E och jag ska se en film strax innan det är dags för kvällsfika.
Också håller vi tummarna för att Timrå vinner ikväll !

Hoppas ni mår bra ! / C


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: girls don't always wanna have fun :)

2009-03-09 @ 21:01:07
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0