Godmorgon söndag

Jag har minsann varit vaken sedan klockan halv åtta, "sovmorgon" idag.
Har käkat frukost och bara chillat runt.

Hade tänkt placera mig ute men solen lyser med sin frånvaro idag.

Igår läste jag om Krabbelurer hos både LillAnn & Victoria
så jag testade att göra dem till min familj nu på morgonen, en riktig lyxfrukost.

 

Serverade dem med hallon & vaniljglass och det var verkligen uppskattat :)



Nu ska jag ut och mina 15 minuter och lite senare vankas det lunch hos mormor.
Hon ska göra Potatisplättar ! Mums

Får se vad vi hittarsen. Till middag ska vi ju iallafall äta Skrovmål, remember?
Lite smått "otäckt" men va fan .. Jag skiter i den här förbannade Anorexian nu !

Ha en underbar söndag / C


Kommentarer
Postat av: Umma

Åh håller tummarna för att Skrovmålet gick ner utan för mycket tankar kring allt. Jag gjorde en liknande grej igår: Käkare McDonalds. Och vet du vad? Det var inte speciellt tufft alls. Jag funderade på varför det gick så enkelt och kom fram till att sällskapet gjorde ALLT. Min bror får mig lugn och därför var det inte ens svårt! Tänk vad sällskap kan göra susen...



Och du! Det är anorexins värsta bov: Att bli så jävla trött på den att man helt enkelt SKITER i den. Jag kom till det läget för ett tag sedan och nu går allt mycket enklare. Det är tråkigt att vara sjuk så därför tänker jag bli frisk. Simpelt värre ;)

2009-03-22 @ 19:02:36
URL: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0