Godkväll

Oh, det var så roligt att få träffa Pernilla :)
Gud vilka minnen jag har med henne, vi brukade ju trots allt vara oskiljaktiga.
Hoppas vi kan ses snart igen ! Och framförallt när jag är fri(sk) igen så vi kan slå våra klackar i taket !


 

Som tur var så fick jag fick äta mitt mellanmålrummet med henne och mammsen som dök upp runt kvart i 2. Så vi fick mer tid tillsammans, den rusar ju bara förbi när man sitter och pratar.
Vid tre skulle mamma nämligen upp på möte at hospitalet
så jag fick göra henne sällskap och Päron fick hämtning.

Och samma visa var det med farmor & farfars besök idag.
Dom handlar ju alltidtorsdagar och som vanligt ska farfar sega på och prata med allt å alla.
Så dom hann inte komma innan middagen. Det enda dom gjorde var att lämna min post.
Men jag fick iallafall krama om farmor, det var guld värt !

Till middagen idag var det Ärtsoppa, and I love it. Och pannkakor till det of course.
Idag var det dock lite snålt på den fronten, vi brukar alltid få tre men idag var det bara 2.
Nedskärningar inom Landstinget möjligtvis? ;) haha

Fick veta att vi ska få käkaVårdhotellet två gånger nästa vecka, både tisdag & torsdag.
Det är riktigt nice !

Sen så pratade jag med Solveig. Så förutom dygnspermisenlördag
ska jag få åka iväg en sväng imorgon också.
pappa kommer å hämtar mig vid ett och så ska jag vara tillbaka till middagen.
Får se om det bär ivägBirsta eller stan. Bara jag får göra något annat och se folk !

Och gott folk ... TIMRÅ VANN IKVÄLL :) Dom slog HV71 med 2 - 1
Wooho. Nu är det "bara" tre matcher till som dom behöver vinna.
SM - GULD, here we come ;)

Sov så sött nu allesammans ! / C


Kommentarer
Postat av: Kim

Japp, vi vann. det var himla roligt att vara på plats. Totalt 5616pers.. galet :)

2009-03-05 @ 22:58:11
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Lillan

Och oj så jag skrek!:))

2009-03-06 @ 06:31:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tacktack =)

JA vi har det bra och mysigt vi =)



va kul med lite permis gumman =)

kramar!

2009-03-06 @ 10:51:58
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0