Godkväll

Efter det att min far & mor hämtat upp mig så droppade vi av mama på hennes möte.
Sen åkte pappa och jag ner på stan. Gick runt i lite butiker med RR.
Måste ju fortfarande ha den om jag ska gå längre sträckor eller i affärer.

Köpte
ett par supersöta hårrosetter ifrån H&M:s barnavdelning. Det är ju 10 % clubrabatt nu också.  

Styrde farkosten mot Tant Anci eftersom jag skulle äta lunch
Testade Tortellini för första gången (?) fylld med Prosciutto
serverat  tomatsås, pesto, parmesan, pinjenötter & grillat bröd. Gudagott !


Träffade S, hon som är min kontaktpersonavdelningen som skulle köpa med sig lunch.
Haha ingenstans får man vara ifred ;)

Därefter kom mor min nerstan och hon hade köpt Per Mobergs kokbok
åt mig ifrån henne och Kjell. Jag vart så glad att jag nästan började gråta ! haha

Sen skjutsade pappa oss på Birsta där jag shoppade Leggingsen ifrån Gina Tricot &
2 par örhängen ifrån Ur & Penn, Kunde inte låta blialla par kostade 29 :-.
Mamma köpte krukor på Buketten som hade utförsäljning och sen fick hon en utav mig :)
MatshoppingICA Maxi stod sedan på schemat.
Mammsi pröjsade för allt jag behöver äta i helgen, guld värt..

Tycker lite synd om pappa som fått agera chaufför hela tiden, men han sa att det är det minsta han kan göra för min skull. Mina föräldrar är änglar !
Han lämnade sedan av oss nere hos min morbror och hans familj.

 


Dom har så snyggt hemma nu sedan utbyggnaden blev klar och Kicki har inrett så fint.
Och när mamma å jag var på Birsta så hittade vi en supersläcker hög vas som dom fick utav oss :)
Passade perfekt i deras vardagsrum ..

 

Dom bjöd oss två och Kjelle som dök upp senare på middag, TACOS ! Och det var helt galet gott.
Minns inte när jag åt Tacos sist =/
Jag åt "t.o.m" vanlig Creme fraiche, inga lättprodukter här inte ! Det ska vara the real shit

Mamma & Kjell har åkt ut till stugan och ska sova där inatt.
Kände inte att jag ville vara ända därute så istället stannade jag i lägenheten.

Pratade med M, en annan av mina två kontaktpersoner innan jag åkte, och hon sa att det var okey om jag var ensam ifall jag kände att jag klarade det. Och det gör jag :)
Iofs ringde jag och hörde om lillebror ville göra mig sällskap och han är här nu, så helt ensam är jag inte :)

Nu ska jag dumpa mig i soffan och se en film !
Hoppas ni mår bra, för det gör jag :) / C


Kommentarer
Postat av: sanna

svar; haha, jadu den här gången går det tyvärr inte. Vi ska betala resan innan den 22, och jag får pengar den 25;e. det blir så jäkla fattigt innan dess! :P haha

2009-03-13 @ 19:58:13
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du klarar detta! Får man fråga hur många tacobröd (tortillabröd?) du äter?

2009-03-13 @ 20:59:33
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0