Fredag so far

Tiden gick väldans fort imorse och halv 11 kom Tina å hämtade upp mig.
Såg nog lite roligt ut när vi försökte stuva in min RR i hennes bil.
Måste fortfarande ha med mig den om jag ska mycket, i butiker och så.

Sen åkte vi ner på stan, kollade runt lite, men jag köpte INGENTING. Tina fann dock ett par skor ;)

Därefter vankades det lunchTant Anci där det var smockat med folk, som vanligt vid lunch-tid.

 

Jag åt den underbara gnoccin medans Tina slog till på en grillad macka med Salami & Brie ;)



Några fler butiker inne på stada avverkades innan vi begav oss till Birsta för att fortsätta spanandet.
En Magnumglass (a) och kaffe ånjöts på IKEA :)
Klockan var nog runt halv 4 när vi handlade det sista på Ica Maxi
och jag mötte upp papi för att få skjuts hem.

Hos mamma bjöds det på Tacotårta, helt galet gott !

  

Och nu sitter jag här nybadad. Tur att mamma har badkar säger jag bara, love it !

Vid halv åtta ska jag möta Tina vid Laxen eftersom hon ska hämta upp mig.
Vi bestämde att det var lättast att hon körde dit eftersom jag är kass på att ge vägbeskrivningar.

Sen ska vi på bio för att se Män som hatar kvinnor, ÄNTLIGEN ! :)
Millenium - triologin var de första deckare jag läste och dom var superduper bra, jag var helt fast
Filmerna brukar ju oftast vara lite annorlunda än böckerna,
men det spelar som inte så stor roll om det är en bra film i sig :)
Jag har iallafall höga förväntningar !

Hoppas ni får en härlig fredag / C
 


Kommentarer
Postat av: Kim

Tack, vad sött av dig :)

2009-03-20 @ 21:02:53
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Jenny Lennartsson

Jaa visst va den, synd att lämna tillbaks den igen..Den & tröjan är från vero moda! Precis nyköpt, så finns nog nu i butikerna..

2009-03-20 @ 21:25:04
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0