First day of real freedom

Stog startklar när pappa kom och hämtade mig.
begav oss till mitt hem för att dumpapåsar och sen ner på stan för att äta lunch, valde Evolet

Åt en kycklingpaj med curry & äpple. Jag har mycket svårt för frukt i maten, men detta var gott :)
Valde salsa till (min besatthet)''. Bjöd pappaBlåbärsmuffin & kaffe också.
Det blev en dyr historia ..



Vi gick runt på stan en stund innan vi begav oss för att handlaICA Maxi. Ovanligt?
Lyxade till det med egen blandad müsli & deras butiksbakade bröd, tänkte ha det till frulle imorgon :)

Sedan släppte han av mig en stundBirsta medans han hämtade Fredde.
Lämnade av alla saker hos mamma innan jag åkte ner till Mattias & Kicki.

Umgicks med dem och mina söta kusiner :)
 
  
+ Thea som var hos mina andra cousins

Också käkade vi god tacos ! Den är alltid smarrigast hos dom, dom kan sin Tacos !

  
Maten blir godare om man geggar runt ordentligt ;)

Efter maten åkte Kicki, Julia & jag på Birsta.
Dom skulle presentshoppa åt några bekanta & jag följde bara med som sällskap.

Shirley Clamp var där och uppträdde (Birsta City firar ju ett år i helgen, så det är jippon dagarna fyra ;)
Vilket som stannade vi för att lyssna på henne. Tycker hon är fantastiskt duktig !



Fick skjuts hem till moder efter våran tripp.
Har sen dess bara chillat framför datorn, började se Australia men det får bli någon annan gång.
istället blev det kvällsgotta framför DH.

Ska försöka sova liiite längre än vanligt. Wish me good luck !
Ibland måste man få ta sovmorgon ..

Också ska jag göra något annat imorgon, som jag inte har gjort på mucho länge, faktiskt aldrig på det placet?
Guess what ? ;)

Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: Lillan

Hm...låta bli att handla något på Birsta City????;))

2009-03-28 @ 07:33:27
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter som en bra dag=)

2009-03-28 @ 12:02:22
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0