Today and yesterday

Godkväll !

Här i Sundsvall har det bara regnat och regnat.
Heltrist och man känner sig inte alls pepp på att visa sig ute.

Igår var jag dock på Birsta med Louise. Det var så längesedan vi sågs så det var trevligt :)
Jag köpte dock bara ett armband på Lindex.


49 :-

Tyckte det var så snyggt.
Frågan är bara om jag kommer använda det? .. Det där med saker kring armarna är inte riktigt min grejj
Ett besök nere hos far hann jag även med och såklart en film. Married life, den var skum.
Surrade även med Lina. Så nu har vi planerat in en tripp till Uppsala 26 - 28 juli.
Sen åker vi in till Stockholm över dagen på måndagen. Det ska bli riktigt trevligt ! :)

Idag var det med vånda jag travade ner till far för att åka iväg och handla.
Man blir inte så sugen på att vara ute i detta väder. Behövde dock handla så. Och äta bör man, annars dör man ;)
Var in på Videoteket i stan för att köpa karra också (de har det goaste).

 

Och inte blir det sämre för att det jobbar en lite småcharmig kille med lite humor där. "Smaklig måltid" sa han idag ..
Och visst. Godis innehåller ju kolhydrater, protein & fett ;)

Hämtade även ut korten som jag lämnat in på Media Markt.
Bl.a dessa på 2 av de personer som betyder allra mest

 
Bilden på farmor är knäppt när jag höll på att klippa henne förra sommaren
Jösses vilket äventyr. Älskar att hon ser så busig ut. Älskade hon

Det kostade kostade endast 30 öre bilden och man fick dom efter tre dagar.
Helt perfekt ! Jag är nöjd :) Nu ska de in i mitt foto-album

Mamma och Kjell åkte iväg rätt tidigt idag så jag har varit ensam hela kvällen. I like it ;D
Nu ska jag se någon film och bara mysa.

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0