Nya destinationer

Ska börja göra mig färdig för att bege mig till bussen
16.11 går nämligen mitt och Linas tåg till Uppsala :)
Ska bli himlarns trevligt att få komma iväg lite ..
Imorgon ska vi åka in till Stockholm och shoppa sen
åker vi hem på tisdag eftermiddag.
Det känns som det börjat vända mitt mående. Jag har börjat kämpa
och ser ljuset igen. Har varit på tok för styrd av kontroll och en nedåtgående spiral den senaste tiden.
Jag ska må bra för min egen skull och ska försöka fokusera på att bli fri(sk) till 100 % igen.
Borde nog börja följa matschemat igen också ..
NU jävlar ska du dö knäckehäxa på högeraxel !

Ha det så bra allesammans så hörs vi när jag kommer hem.
Då får det bli bilder och en mycket gladare Caroline igen !


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att du får en härlig tripp, alltid skönt att komma iväg!



Du gör helt rätt, ta kol på knäckehäxan för du är verkligen värd att få må bra!

2009-07-26 @ 15:45:12
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Louise

åh härligt med kämparglöd! hoppas du får en trevlig resa och gör allt du kan för att slå på ÄS! kämpakämpa <3

2009-07-26 @ 15:57:45
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Kattis

Låter toppen! Död till knäckehäxan!

Ha det så kul:)

2009-07-26 @ 21:14:37
Postat av: Sanne

Jag vill jätte gärna träffas någon dag framöver! :) Det är bara att hojta till så kan vi bestämma lite mer.



Massor med kramar från Sanne :)



(Död åt skitäs!!)

2009-07-28 @ 00:04:32
URL: http://sanneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0