Läges update

Jag har verkligen varit katastrofal på det här med uppdateringar. Särskilt angående mitt liv.

Så vad har hänt sedan sist?
Bion var förträfflig även om det kändes som man satt och väntade på någonting som aldrig hände.
Mycket fokus på relationerna :)

De senaste dagarna har jag varit riktigt nere. Mycket i mitt privatliv som hänt och ingenting jag orkar gå in på.
Allt har bara känts tufft !
Och min kosthållningen är katastrofal. Rent energimässigt OK. Men det är stora mål och ingen regelbundenhet.
Känns inte som det kommer fungera i längden att vara "rädd" för flera måltider.
Jag hoppas bara på en vändpunkt snart. Men det är jag som står för motivationen.
Peppa mig? ;)

Trevligt i helgen var dock att morfar tittade ner bara hux flux. I fredags kväll stod han bara där utanför med husbilen.

Igår åkte jag först iväg och handlade med pappa på förmiddagen eftersom jag ska vara hus/Fredrik/katt vakt i någon vecka framöver. Skönt att få vara i mitt gamla hem, även om det känns konstigt.
Det regnade som tusan igår också !
Hade en soft kväll och såg en superbra film (återkommer om den) och sent igår kväll gjorde jag Ugnspannkaka



så min lillebror hade till matlåda idag.



Idag fyller min pappa för övrigt 47 år. Så Grattis världens bästa pappa ! Han ska få present när han kommer tillbaka från Umeå ;) Annars har jag varit på lill ICA, tagit mig en promenad och lagat Spaghetti & Köttfärsås till middag



Efter maten kom Lina och hämtade mig och vi åkte på Birsta. Har faktiskt inte varit där på dölänge!
Trevligt att umgås lite med henne. Och hon fick mig genast på bättre humör !
Handlade en T - shirt åt min lillebror på Cubus


40 :- på rea

Och en supersnygg Hood åt mig själv


199 :-

Också var vi och handlade på Maxi. Eller jag handlade .. Lina var sött sällskap
Jag skulle bara ha Krossade tomater .. Men kom ut med två kassar :P
Bl.a Pucko - Limited Edition åt min bror .. Har ni testat dem? Och Messmör som jag vet att han älskar.
Jag är en snäll syster ;)

Sen skjutsade Lina hem mig och jag har varit ensam en stund eftersom Fredde
varit hos Erik och nött dataspel. Så jag såg klart Cadillac Records och gjorde en Pastagratäng utav Köttfärsresterna.
Så nu har min käre bror mat imorgon också :)

Hoppas ni mår bra / Söta drömmar C

Kommentarer
Postat av: kikki

gumman då, hoppas allt löser sig vad det nu är! :/ bara så du vet så har jag varit klantig och glömt bort min pin kod till mobilen så jag har ingen telefon för tillfället. men vi får bestämma något på msn när du vill kika förbi :)

2009-07-22 @ 18:04:08
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Louise

hoppas det där trassliga löser sig så du slipper vara nere :) Kämpa på gumman, du har kommit långt! kram

2009-07-22 @ 22:33:44
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: sandra

känner igen mig med det där med stora måltider och ingen regelbunden het. Här är en som börjar hamna i lite samma mönster. Men försöker dock bryta det innan det blivit en vana! Hoppas det löser sig för dig. Du är så duktig som kämpar ändå! Kramar

2009-07-24 @ 18:11:49
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0