Dagens Caroline

Idag var det lite småkyligt så jag fick ta till "skinnjackan".

  

Kommentarer
Postat av: anneli

fan vad bra du passade i fluffigt hår! :D

2009-07-03 @ 20:25:30
URL: http://abrutus.blogg.se/
Postat av: Kattis

Fasen vad söt du är! Hoppas du kan ta åt dig!?

Har du haft någon frågestund någon gång?

Jag har iallafall några frågor:

Hur gick det till när du blev inskriven? Vägde du mycket under normalt? Vad hade du för bmi?

Hur mår du idag?

Du har sjukt fint stil! Hur tänker du när det gäller stil?

Vad är det bästa du vet att göra?

Kram

2009-07-03 @ 21:22:54
Postat av: Louise

men vad söt du är! nått särskilt som hänt idag eftersom du ser så piffad ut? hihi, eller är du alltid så snygg kanske? ;)



nu har åskan gått över som tur är så man kanske kan sova inatt ändå :p ahha!



kramkram

2009-07-03 @ 21:45:34
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Carro

Kattis :

Tack så mycket, såklart jag tar åt mig :)

Nix, jag har aldrig haft någon direkt frågestund. Det är bara att folk frågar iaf så ska jag svara så gott jag kan =)



Oj. Denna gången jag blev inskriven så gick allt så turbulent till. En lång historia kort !

http://carrod.blogg.se/2009/february/utkast-vi-kanske.html#comment.



Jag mår bra idag, men jag är långt ifrån fri(sk).

Det är det med viktuppgång & acceptans som är den jobbiga biten. Men jag ger inte upp, det gäller att lita på sig själv & sin kropp. Livet är till för att levas, det är mitt motto ! Och jag var en hejare på det förut, så jag vet att jag kommer göra det igen :)



Gud, vilken svår fråga det där med stil. Jag har nog ingen riktig stil .. Vad tråkigt det lät =P Ena dagen vill jag vara söt , den andra lite rockigare osv. Men jag är ett matchnings freak och har väldigt svårt för att mixtra med färger utan vill att det ska vara enhetligt och snyggt. Kanske låter tråkigt för vissa , men jag kan inte blanda massa nyanser. Haha ! Bad fashinosita där ..



Ooh. Självklart så tycker jag om att umgås med mina nära & kära :) Sen så älskar jag att se på film ! Vare sig det är hemma eller i en biosalong. Är en riktig filmnörd ! Sen gillar jag att shoppa (of course) Särskilt saker på rea ! På vintern ser/ går jag gärna på hockey. Baka, eftersom det gör mina rara medmänniskor så glada :) Läsa böcker .. Jag är nog ganska "vanlig" ! Har ingen sport som jag utövar (höhö) eller någon annan "talang" :P



Hoppas det besvarade det mesta av dina funderingar :) Annars får du hojta till igen !

KRAM

2009-07-04 @ 00:01:54
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: sandra

Du är så söt carro =) Kramar

2009-07-04 @ 23:06:29
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0