Fredag

På bussen in till stan så var jag helt galet trött. Höll på att somna
Dock träffade jag Mattias, en kille som bott granne med mig så vi satt och pratade.
Sen hoppade Tina på i Timrå, så då blev jag ännu piggare :)

Det var ack så trevligt med henne på stan :)
Hade en hel del catching up to do. Var ett tag sedan vi sågs !
Har blivit så då jag inte mått så bra & hon jobbar å står i.
Det vart lite shopping för oss båda. I'll show you tomorrow maybe.
Lindex hade halva rea priset .. Det går inte att låta bli ting med röda lappar ;)

Vi fick åka med Kjell hem. Följde med honom och mamma på Fredriks jobb.
Sista dagen för honom idag. Tror han är rätt glad att behöva slippa sitta ute i bushen.
 De åt "Pulvervåfflor" & så spanade vi in loppisen som de hade där.



Det vart lite småvarmt på eftermiddagen



Jag som hade garderat mig eftersom jag frös i förmiddags.
Tur att man kan strippa av sig ;)

Efter att jag käkat så var jag på ICA och hyrde The International.
Så det är vad jag sysselsatt mig med ikväll när alla andra "Timrådrägg" är på Timråland å shakar
loss till Smalare än Thord ;) Min mamma befinner sig också .där.. haha

Nu börjar mina små blå längta efter John Blund. Så jag ska nog krypa till kojs
Allt känns så bra igen. Jag älskar ju att leva. Visst är det rätt härligt? :)

Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Karin

ooh, röda läppar!

2009-08-01 @ 16:30:24
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: Louise

åh vilka tjusiga läppar! skönt att du verkar må bra, har du haft en liten svacka? :/



KRAM<3

2009-08-01 @ 18:27:00
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0