Claudia Galli - Lindisens radioblogg

Vilken bloggerska tänker ni på när ni hör detta?

Kisse var den första som slog mig. Jag brukar inte störa mig på folk sådär allmänt ute i bloggvärlden.
Utan tycker att folk får vara som de är. Right?
Men den tjejen rriterar mig verkligen ! Tröttsamt med människor som är IQ - befriade.
Därför tycker jag att Claudia är rätt så rolig i sin roll som Lindisen.
Lite komiskt var det att Kissie drog upp just Carolina Gynning  och ett snarlikt ämne
i ett inlägg senare under gårdagen ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja, eller hur! Traditioner är ju till för att hållas fast vid, och när det gäller bakning bangar jag inte. ;)

2009-07-18 @ 11:21:12
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Pernilla

haha, det där är verkligen roligt :) jag brukar stå och fnissa åt det på jobbet på mornarna. haha.

2009-07-18 @ 11:22:53
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0