Torsdag

Hej vänner !
Hela dagen har flytit på bra och jag har känt mig lugn och riktigt glad. Efter jag fått reda på att det ordnade sig med permisen så har allt känts OK trots det faktum att jag är inlåst =p

förmiddagen tog personalen ut oss på en promenad i det underbara vädret :)
Det har varit så soligt och fint hela dagen.
När vi kom tillbaka var det nästan dags för lunch. Och den riktigt god, en köttgryta (med lite hetta i för ovanlighetens skull) och potatis.

Och lite efter ett kom mamma hit för att hälsa på. 
Vi gick en snabbis upp till sjukhuset i det helt fantastiska vädret.
Efter mellis & vila satte vi oss en stund utanför, man till och med kände att solen tog lite.
Vid tre var mamma tvungen att åka iväg eftersom hon hade möte.

Men då kom farmor & farfar för att hälsa på så jag vart inte utan sällskap, Oh, älskade familj !


Farmor, farfar & jag

Dom stannade väll till halv fem, sen var det dags för middag ju nästan.
menyn stog Pannkakor och Vardagsoppa som innehöll köttfärs och lite blandade rotsaker.
Å tron't på fan att det var uns i den med :) 

Zandra ringde förut vi har pratat lääänge, underbart å höra ifrån henne. Jösses vad jag saknar mina bortflyttade vänner. Tur att Lina kommer hem i helgen. Ska se vad vi lyckas åstadkomma för träff :)
 Ska be mamma slå en signal nu sen ska jag nog krypa till kojs.
Söta drömmar / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0