Lördag

Dagen började med en lång härlig dusch och därefter var det ju dags för frukost.
Imorse jobbade Bengt och han placerade hela kaffe-kannan på bordet så vi fick ta påtår, nice shit ;)

Det har varit så tomt på avdelningen idag eftersom många är på permis.
Så efter f.m mellanmålet så fick jag därför en långpromenad med RR i solskenet.
Det har verkligen varit helt underbart väder idag, även om det blåst lite ..

Jag vet att ni är intresserad av våran "otroliga" mat här,
så det är väll lika bra att jag berättar vad vi fick till lunch, haha ..
Idag serverades det något som jag inte ätit på mycket länge,
nämligen Kassler och till det Rotfruktsgratäng, mucho gott :)

Sen var det ju dags för min tim-permis.
Klockan ett anlände mitt sällskap, mor & Kjell. Destination Birsta.
Hittade en massa fint ! Farligt ..
Särskilt en jump-suit i svart på Cubus ropar mitt namn. Den gick lös på 399 :-
Men gosh, I want it .. Ett tillskott i kassan eller ett presentkort vore ej helt fel nu =P



Men mycket av det jag ville ha fanns ej kvar i strl så jag
flörtade med mina underbara följeslagare till stan.
Där införskaffade jag mig Leggings med dragkjedjor nertill
ifrån H&M Divided för 98 :- och ett hårband för typ en tjuga.



Sen hittade jag ett par Haremsbyxor i svart ifrån Cubus 149 :- som jag inte kunde låta bli.
Har ett par i brunt sen tidigare, som jag fått utav min morbror när dom var i Turkiet.
Tycker dom är så galet sköna & snyggt kan det bli ;)



Kom tillbaka till avdelningen just in time for dinner. Ris och Portergryta, ätbart men ej mycket mer =p

Fick ett trevlig telefonsamtal ifrån farfars kompis Åke som brukar ringa titt som tätt
för att höra hur jag mår. De är söta gamlingarna :)

Nu är det snart dags för kvällsfika. Idag ska jag få glass, skorpor och frukt, värsta lördagslyxet ;)
Och självklart ska vi kolla på Melodifestivalen. Solveig jobbar kvällen och hon är lika nördig som jag ;)

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Kryddburken

Vilka härliga fynd du har gjort idag! Kan tro att du är glad för de! Skickar över lite söndags-kramar till dig inför morgondagen! Må så gott och så ville bara säga att du verkar ha ett rikt och härligt nätverk av familj och vänner runtomkring dig! Det är du värd!

2009-02-28 @ 22:15:06
URL: http://kryddburken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0