Julafton kom tidigt i år

När jag vart inskriven här, fick jag veta att jag bara skulle få kaffe klockan 14.00. Ni vet, regler hit & regler dit .. Tror inte dom hade någon egentlig ursäkt .. Min dietist har nämligen sagt att det EJ ökar förbränningen av att dricka kaffe. Det enda hon påpekade var att det kan hindra näringsupptaget något.

inte ens till frukosten skulle jag få dricka det svarta guldet ! Förstår ni vilken omställning det är att inte få dricka kaffe på morgonen, när jag lätt dricker 2 koppar, om inte mer när jag är hemma ?!
MEN så idag stog det en mugg med kaffe på min bricka ! Solveig hade tagit upp det med föreståndaren och nu minsann serveras det kaffe till oss två gånger om dagen. LYCKA !
Att så "små" saker kan göra måndagsmorgonen lite bättre ! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

va bra att du gillade den då! :)

Jag ska kika på de, så fixar jag det åt dig ja! :)



Kram!

2009-02-16 @ 16:38:32
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0