Godmorgon lördag

Jag sov knappt något inatt vilket nog beror på, att jag är så uppspelt över att få permis.
Mamma & Kjell kommer hämtar mig och RR strax efter tio, sen så ska jag placera mig i den nere på stan och möta upp Lina. Då ska hon få äran att dra runt mig i några butiker innan vi ska käka lunch.
Jag har saknat henne helt galet mycket, så det ska bli ack så trevligt :)

Har ordnat så att pappa hämtar upp mig sen och då ska vi handla lite innan jag åker till mamma :)
Där vankas ju 30 - års kalas ikväll för Kjell ! Skulle nog komma runt en 25 pers iallafall, jädrans skojj å träffa folk ! Nu ska jag börja packa ihop lite saker och sen käka mellis innan jag beger mig !

Ha en underbar lördag / C

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe ja fast jag har ett skydd till datorn, ser ut som en dataväska ungefär fast de inte är något handtag på eller så, och den ska jag ha i den andra väskan, så de kommer va skyddat! :) Skulle aldrig lägga enbart datorn i en sån där inte! ;)

2009-02-21 @ 12:36:59
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0